ثبت نام از سایت های خدماتی در حوزه سلامت ادامه دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

نخستین جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت ،که به همت دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد با استقبال گسترده سایت های خدماتی،آموزشی و اطلاع رسانی حوزه سلامت روبرو شد.

به گزارش تفسیری گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر حسین ریاضی، دبیر اولین جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: این جشنواره در شش محور آموزشی پژوهشی، بهداشت و درمان، سازمان الکترونیکی، پزشک خانواده و پرونده الکترونیکی سلامت، اطلاع رسانی الکترونیکی و بیمه سلامت برگزار می شود.

دکتر حسین ریاضی افزود: متقاضیان ضمن تکمیل فرم مربوط به ثبت نام در سایت www.festival.behdasht.gov.ir کماکان می توانند آمادگی خود را در رقابتی ملی در عرصه سلامت و فناوری اعلام کنند.

وی ضمن اشاره به وقت اندک باقی مانده تا پایان وقت ثبت خدمات الکترونیک گفت: به رغم پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام در پایان آبان ماه بنا به درخواست های متعدد دریافتی از متولیان علاقمند به ثبت نام در این جشنواره پیش بینی ما این است که آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار تمدید شود.

دکتر ریاضی تصریح کرد: این جشنواره مختص سایت های زیر مجموعه وزارت بهداشت نبوده و همهی سایت های فعال در عرصه سلامت اعم از خصوصی، دولتی و مراکزتحقیقاتی در کل کشور امکان ثبت نام و شرکت در این جشنواره را دارند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.