ثبت نام بزرگترین طرح قرآنی کشور در آران و بیدگل آغاز شد

به گزارش ایرنا، رییس هیات امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح کشوری برای سومین سال متوالی با همکاری مشترک آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) و رادیو قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

‘یدالله افروز’هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ قرائت قرآن، تقویت فرهنگ مهدویت و انتظار برای ظهور امام غایب(عج) و فرهنگ سازی قرآنی در آداب و سنن خانواده‌های ایرانی عنوان کرد.

وی افزود: علاقه مندان به ثبت نام غیرحضوری می توانند با ارسال شماره جزء انتخابی به سامانه پیام کوتاه آستان مقدس به شماره ۳۰۰۰۷۵۳۲۶۶ یا ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) به نشانی www.helal.ir در این طرح شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به ثبت نام حضوری نیز می توانند هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ با مراجعه به ایستگاه های مستقر در حرم مطهر مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) نام نویسی کنند.

به گفته وی، متقاضیان شرکت در این طرح تا نیمه شعبان همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) فرصت دارند تا اقدام به نام نویسی و ختم جزء انتخابی خود کنند.

افزوز اظهار داشت:آیین اختتامیه این طرح با حضور دست اندرکاران و همکاران کشوری طرح همزمان با نیمه شعبان در حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار می شود.

وی افزود: در دو دوره گذشته برگزاری این طرح در حرم هلال بن علی(ع)، در مجموع ۲۸ هزار و ۹۰۲ جزء قرآن کریم از سوی شرکت کنندگان قرائت و این آستان از سوی رادیو قرآن به عنوان فعالترین پایگاه اجرای طرح هزاران ختم قرآن کریم در کشور شناخته شد.

شهرستان آران و بیدگل در سال ۸۷ از سوی رادیو قرآن به عنوان ‘شهر نمونه قرآنی کشور’ معرفی شد.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع است.

۸۱۳۲/۵۶۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۰۶۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.