ثبت نام بیش از ۱۰۵ هزار نفر در مسکن مهر پردیس

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مدیرعامل مسکن مهر پردیس گفت: از ۱۰۵ هزار نفری که در مسکن مهر پردیس در سامانه ثبت نام کرده اند تاکنون اسامی ۴ هزار نفر تأیید شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مهدی هدایت در خصوص وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس گفت: طرح احداث مسکن مهر در پردیس با توجه به ظرفیت های بسیار بالای این منطقه از نظر دسترسی به آزاد راه تهران پردیس، قرار گرفتن آزاد راه تهران، شمال و داشتن آب و هوای مطلوب از سال ۸۹ حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست احداث ۱۳ هزار پروژه در دستور کار قرار گرفت و استقبال خوب مردم ساخت ۸۰ هزار واحد دیگر برای ساخت در این شهر اضافه شد.
هدایت در کل مجموع واحد مسکونی در این شهر را ۹۳ هزار واحد عنوان کرد و گفت: درحال حاضر ۴ هزار از ۱۳ هزار واحد مسکونی که درسال ۸۹ شروع شده بود افتتاح و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد دیگر در حال واگذاری و تحویل به صاحبان خانه ها است و مابقی ۱۳ هزار واحد مسکونی دیگر تاپایان امسال تحویل داده می شود.
وی با تأکید بر اینکه برای ۸۰ هزار واحد مسکونی جدید بیش از ۱۰۵ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند افزود: ۴ هزار نفر از ثبت نام کنندگان مدارکشان تأیید شده و مابقی به دلیل نقض مدارک در حال بررسی است و برای این افراد از طریق ارسال پیام کوتاه اطلاع داده می شود که مدارکشان را تکمیل کنند.
مدیرعامل شرکت پروژه های مسکن مهر پردیس تصریح کرد: پروژه های ۳۵ هزار واحدی در سایت رده بهشت مکان یابی شده است و در واحدهای ۳ طبقه ای در ۶ واحد، ۴ طبقه ای در ۸ واحد و ۵ طبقه ای در ۱۰ واحد با پارکینگ بصورت مسقف درحال آماده سازی و اجرای اسکلت است.
وی ادامه داد: فازهای ۵ و ۹  پردیس در زمینی ۱۶۴هکتاری در ۱۰ هزار واحد توسط انجمن انبوه سازان ایران در حال احداث است.
هدایت اظهار داشت: فاز ۱۱ پردیس در ۳۵ هزار واحد در ۱۵ طبقه ۵۹ واحدی در حال احداث است و در پروژه های مسکن مهر پردیس احداث و اجرای تمام خدمات عمومی از جمله انتقال آب، اجرای شبکه آب و فاضلاب، کلانتری و پایگاه بسیج در این مناطق شروع شده است.
هدایت با تأکید بر اینکه زمان تمام ۸۰ هزار واحد ۱۸ ماهه است افزود: پروژه های ۸۰ هزار واحدی طبق زمانبندی صورت گرفته به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی خاطرنشان کرد: در ساخت مسکن مهر هیچ گونه افزایش قیمت نداریم به همان نرخی که ثبت نام کرده اند تحویل داده می شود./ک


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. فریبرز مرادیان:

    من فیش از ارتش گرفتم امتیاز ان را و۵ میلیون می فروشم ۰۹۱۵۴۱۶۴۶۰۵

  2. فریبرز مرادیان:

    من فیش از ارتش گرفتم امتیاز ان را و۵ میلیون می فروشم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.