ثبت نام دوره های فراگیر پیام نور از نیمه مهرماه شروع می شود

ˈعبدالله معتمدیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: آزمون دوره های فراگیر سال ۹۱ پیام نور برای مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد در آذرماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پیش دانشگاهی و دانشجویان سال آخر هم اجازه شرکت در آزمون فراگیر پیام نور امسال را دارند، توضیح داد: دانش آموزان پیش دانشگاهی و دانشجویان سال آخر در صورت درصورت قبولی در آ‍زمون فراگیر، جزو ورودی های مهرماه ۹۲ محسوب خواهند شد.

معتمدی ادامه داد: فارغ التحصیلان دبیرستان و مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشگاه ها هم درصورت قبولی در آزمون فراگیر از بهمن ماه امسال به کلاس های درس این دوره ها خواهند رفت.

وی درمورد ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های فراگیر نیز گفت: در هر رشته محل دوره کارشناسی ارشد فراگیر، ۳۰ نفر پذیرفته می شوند که ۱۵ نفر آنها به شیوه آموزشی – پژوهشی و ۱۵ نفر به شیوه آموزش محور تحصیل خواهند کرد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره کاردانی به کارشناسی و کارشناسی پیوسته در هر رشته محل را بین ۳۰ تا ۴۰ نفر ذکر کرد.

ثبت نام آزمون دوره های فراگیر سال دانشگاه پیام نور از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.

فراهنگ**۱۰۵۵**۱۵۸۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.