ثبت نام ۳۰ پزشک در ستاد نذر فرهنگی منطقه ۱۹

۱۸م آذر ،

۳۰ نفر از پزشکان علاقمند به انجام امور داوطلبانه و خدمات رسانی رایگان به بانوان سرپرست خانوار و خانواده های آنها در سامانه ستاد نذر فرهنگی منطقه ۱۹ ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه ۱۹، حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: این پزشکان خدمات پزشکی، مشاوره، آموزش و تدریس را بصورت رایگان به بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها در سرای محلات این منطقه ارائه می دهند.
 
وی هدف از اجرای طرح نذر فرهنگی را ارائه خدمات علمی، فرهنگی و هنری در راستای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار اعلام و تصریح کرد: به همین منظور از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۷۰ نفر از شاخصان هر محله در زمینه های یاد شده عضو این سامانه شده و به صورت داوطلبانه به نیازمندان خدمات ارائه می دهند.
 
گفتنی است برگزاری کلاسهای آموزشی و تقویتی برای فرزندان بانوان سرپرست خانوار در شهربانوی بوستان ولایت، ارائه خدمات مشاوره به این بانوان در زمینه های خانوادگی و روانشناسی و ارائه آموزشهای خیاطی و آرایشگری از جمله اقداماتی است که تاکنون در راستای اجرای طرح نذر فرهنگی در این منطقه انجام شده است.
 
براساس این گزارش این طرح از مرداد ماه سال جاری اقدام به عضوگیری و از شهریورماه نیز به طور رسمی کار خود را در منطقه آغاز کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.