جابجایی موفقیت‌آمیز مخزن گازوییل ۳۵۰ هزار لیتری در منطقه عملیاتی بهرگان

به درخواست واحد بهره‌برداری و همکاری واحدهای تعمیرات و عملیات کالا منطقه بهرگان، مخزن گازوییل ۳۵۰ هزار لیتری به دست توانمند کارکنان این منطقه با موفقیت جابجا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، طاهرزاده رییس بهره‌برداری خشکی در این زمینه اظهار داشت: این مخزن به منظور ذخیره‌سازی گازوییل ۳۶سال پیش نصب و راه‌اندازی شده بود ولی به دلیل بارندگیهای فصل زمستان به مرور زمان آسیب دیده بود. به همین دلیل برای جلوگیری از اتفاقات و حفظ مخزن تصمیم گرفتیم آن را در جای مناسبتری استقرار دهیم.

وی افزود: بعد از انجام کار کارشناسی توسط  واحد بهره‌برداری توانستیم  این مخزن را  به کمک واحدهای عملیات کالا، تعمیرات و ایمنی، بدون هیچ گونه آسیب دیدگی ۱۵۰متر جابجا نماییم.

وی در مورد نحوه جابجایی این مخزن افزود: با توجه به استقرار مخزن در ارتفاع ۳۵ متری، این عملیات با پیچیدگی‌های خاصی روبرو بود ولی کارکنان عملیات کالا با تجربه خود توانستند با کمک واحد ایمنی بر این مشکلات غلبه نموده و مخزن را با رعایت کامل ایمنی از روی خطوط پرفشار لوله‌های نفت و گاز با دقت کامل جابجا نمایند.

رییس بهره‌برداری خشکی منطقه بهرگان افزود: کار جابجایی در دو مرحله و هر مرحله به مدت ۱۲  ساعت به طول انجامید و در این عملیات، واحدهای بهره‌برداری، تعمیرات، عملیات کالا، ایمنی، حراست و خدمات همکاری بسیار خوبی داشتند./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.