جامعتین برای انتخاب اصلح حکمیت کند/معرفی گزینه‌های پیشنهادی، به معنای انتخاب نهایی جبهه پیروان نیست

۰۵م اسفند ،

کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خواستار شد

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید براینکه معرفی گزینه‌های “پیشنهادی” به این معنا نیست که پیروان انتخاب خود را انجام داده است،‌ گفت: هنوز این سه گزینه به صورت رسمی به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارائه نشده اند، اما ایرادی بر این وارد نیست؛‌ چرا که بحث “پیشنهاد” است و ما پیشنهاد خود را اعلام کرده‌ایم.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به استرات‍ژی  انتخاباتی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: ما در جبهه بر آن بودیم که برای انتخابات ریاست جمهوری از میان اشخاصی که در داخل و یا خارج جبهه می باشند،‌ بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سه کاندیدای منتخب این جبهه گفت:‌ از جامعتین تقاضا داریم همچون زحمتی که برای انتخابات مجلس نهم کشیدند، بویژه آیت الله مهدوی کنی،‌ بار دیگر این لطف و عنایت را داشته باشند و در انتخابات ریاست جمهوری نیز محور باشند و پدری کنند تا از بین این کاندیداها به یک نفر برسیم.

وی با تأکید براینکه این سه نفر “پیشنهادی” می باشند  و باید یک نفر از آنها به عنوان “کاندیدای نهایی” انتخاب شود، گفت: معرفی گزینه‌های “پیشنهادی” به این معنا نیست که پیروان انتخاب خود را انجام داده است؛ ما از دیگر گروه‌های اصولگرا درخواست کرده‌ایم که با محوریت جامعتین گزینه اصلح را انتخاب کنند.

کوهکن در ادامه عنوان کرد:‌ هنوز این سه گزینه به صورت رسمی به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارائه نشده‌اند، اما ایرادی بر این وارد  نیست؛‌ چرا که بحث “پیشنهاد” است و  ما پیشنهاد خود  را اعلام کرده‌ایم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی دراین باره تاکید کرد:‌ از جامعتین می‌خواهیم حکمیت کند تا گزینه اصلح انتخاب شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در این باره تاکید کرد: جبهه پیروان کار خودش را تمام شده نمی بیند و با همراهی این سه نفر فعالیت های خود را ادامه خواهد داد.

کوهکن درپاسخ به این سوال که آیا برای معرفی “سه کاندیدای پیشنهادی” با اعضای جامعتین دیدار خواهید داشت؟ گفت: قطعا برای رسیدن به یک نفر از این سه نفر نیازمند ملاقات، صحبت و پیگیری هستیم اما اینکه جزئیات این ملاقات ها به چه صورت خواهد بود هنوز مشخص نیست.

وی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا می توان قرار گرفتن این سه کاندیدا در کنار یکدیگر را  “ائتلاف” نامید؟ گفت: به نظر من سه گزینه معرفی شده ازسوی جبهه پیروان نمی تواند عنوان ائتلاف داشته باشد؛ چرا که در ائتلاف، سه کاندیدا مستقلا تصمیم می‌گیرند برای انتخابات فعالیت کنند اما کاندیداهای پیشنهادی جبهه پیروان ازسوی ۱۵ تشکل زیرمجموعه معرفی شده است و نمی تواند عنوان ائتلاف به خود بگیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.