جامعه‌ای که “اعتدال” در آن حاکم باشد دچار انحراف‌ نمی‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: رئیس‌جمهور منتخب با برقراری اعتدال میان آموزش و پژوهش و اشتغال و تولید می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کنترل و مدیریت کند.

“غلام‌عباس اکبری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اعتدال‌گرایی به معنای برقراری عدالت در ارائه خدمات به همه اقشار جامعه و استفاده از همه گروه‌های سیاسی در کشور است، اظهار داشت: یک جامعه معتدل می‌تواند رفتار متواضع با کشورهای همسایه برقرار کند و در نهایت کشور را از تهدید‌ها، تحریم‌ها و محدودیت‌ها دور نگه دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران مدیریت صحیح اجتماعی را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و گفت: هر اجتماع برای اینکه از آسیب‌ها در امان باشد نیاز به یک مدیریت قوی دارد.

اکبری اشتغال و بیکاری جوانان را مهمترین معضل اجتماعی دانست و تصریح کرد: دولت یازدهم باید بتواند تعادل را بین سازمان‌ها، وزارت‌خانه‌ها، مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم گیری برقرار کند؛ چرا که اگر امکانات موجود در جامعه به طور متوازن بین اعضای آن تقسیم‌ نشود، معضلات گوناگون دامن‌گیر آن جامعه می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب با برقراری اعتدال میان آموزش و پژوهش و اشتغال و تولید می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کنترل و مدیریت کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.