جانشین فرمانده کل سپاه اعلام کرد: حرکت نیروی دریایی سپاه در چند ده متری ناو آمریکایی

به گزارش خبرآنلاین، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین اختتامیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه در مشهد، با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه خطاب به فرماندهان این نیرو گفت: شما تنها کسانی هستید که با نشان دادن قدرت و عزم و ارداه راسخ در چند ده متری ناوهای آمریکایی حرکت کرده، پرچم اسلام را برافراشته و آنها را نهیب می‌زنید، آنها به این اقتدار و هیبت احترام می‌گذارند.

وی با اشاره به تحریم‌های ایجاد شده در عرصه اقتصادی ایران اظهار داشت: مقیاس جنگ اقتصادی ما جهانی است و هیچ کشوری را در طول تاریخ نمی‌توان یافت که در محاصره اقتصادی همه دنیا قرار گیرد و تمام شاهراه‌های ارتباطی مالی دنیا به رویش بسته باشد.

سردار سلامی در ادمه گفت: علی رغم تمامی این تهدیدات، ایران اسلامی هر روز برگی جدید از نوآوری‌ها ،خلاقیت‌ها و فتح قله‌های جدید را رقم می‌زند و مستکبرین دیگر قدرت مهار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارند

با بیان اینکه نظام موازنه قوای جهانی امروز دچار تغییر شده گفت: تا قبل از این مسلمانان در گورستان جهالت مدرن دفن شده بودند اما انقلاب اسلامی آنها را احیا کرد و امروز مسلمانان به یک قدرت جهانی تبدیل شدند.

سردار سلامی تصریح کرد: جایگاه انقلاب اسلامی در دنیای امروز به اندازه‌ای ارتقاء یافته و مستحکم شده است که آمریکا ، اروپا و رژیم صهیونیستی در خیابان‌های تهران به دنبال فرهیختگان ،اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه می‌گردند تا آنها را ترور کرده که مبادا این افراد منافعشان را به خطر بیندازند.

 

دیگر اظهارات جانشین فرمانده کل سپاه را به نقل از مهر در ادامه می آید:

  

*ما در حال ساختن یک تمدن جدید هستیم . انقلاب اسلامی هر روز سنگرهای جدیدی را فتح می کند و در مقابل استکبار جهانی روز به روز با یک تشییع جنازه سیاسی مواجه می‌شود.

* جنگ ما به نقطه سرنوشت‌ساز و حساسی رسیده است.نبرد ما با دشمنان در تمامی ابعاد مقیاسی جهانی یافته و این بی‌‌سابقه است که کشوری به تنهایی با تمامی ابرقدرت‌های عالم جنگیده دوام بیاورد و به لنگرگاه امنیت عالم تبدیل شود.

* متحد متعهدی نداریم .جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در مقابل دنیای استکبار ایستاد و مقاومت کرد تا برای جهان اسلام الگو شود.

*همه قدرت‌های عالم با وجود اختلافات فاحشی که در بسیاری موارد با یکدیگر دارند در موضوع مقابله با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با یکدیگر اتفاق نظر دارند.

*ترکیب تیم‌های مذاکره کننده ۱+۵ در برابر ایران آرایش قدرت جهانی را به نمایش می‌گذارد و تیم مسلمان متکی بر خدا انفعال کشورهای اروپایی را برانگیخته تا جایی که آنان حرفی برای گفتن و عملی برای انجام ندارند.

*تقابل ایران در عرصه فرهنگی، نظامی و امنیتی نیز دارای مقیاسی عمیق و جهانی است. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رغم تمامی این فشارها با رهبری مقتدر، حکیم و الهی، ملتی بصیر و ولایتمدار و نیروهای مسلح هوشیار ایستادگی کرده و از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.

* سپاه نهادی ولایی ، شمشیر بُرّای ولایت و دژ مستحکم نظام است که با حرکتی انقلابی در صدد پیچیدن طومار تصور و تجسم دشمن نیز برمی‌آید.

سپاه بن بست شکنی را شاخص و مولفه ویژه سپاه است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حرکتی چندبعدی در صحنه تقابل با دشمنان پای نهاده و خود را مخاطب همه مشکلات می‌داند.

*این نهاد انقلابی باید به صورت مداوم دشمنان داخلی و خارجی خود را شناخته و با ابتکار و خلاقیت نگذارند دشمن تصویر ثابتی از آنها را تجسم کند.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.