جانشین چاوز: آمریکا، هوگو را به ویروس آلوده کرده بود/او تا اخرین لحظه معتقد بود که زنده می ماند

۸فروردین ۱۳،

نیکلاس مادورو کفیل ریاست جمهوری ونزوئلا اعلام کرد هوگو چاوز تا آخرین لحظات برای زنده ماندن مبارزه کرد. وی تحقیق در مورد مرگ چاوز را خواستار شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، مادورو در مصاحبه اختصاصی با فرانس پرس خاطر نشان کرد چاوز تا آخرین لحظه عمر خود معتقد بود که زنده می ماند. وی تلاش می کرد زنده بماند.

مادورو با توصیف دیدار خود با چاوز در بیمارستان نظامی در تاریخ پنجم مارس گفت:« من با یک پوشه قرمز به آنجا رفتم و انتظار داشتم با چاوز در مورد مسائل مختلف بحث کنیم و در مورد آنها تصمیم بگیریم. احتمالا چاوز نیز به همین مساله فکر می کرد.»

جانشین چاوز تصریح کرد قصد دارد در مورد مرگ هوگو تحقیق کند. ساعتها قبل از مرگ چاوز، مادورو اعلام کرده بود دشمنان تاریخی ونزوئلا پشت پرده مرگ چاوز می باشند. وی در صحبتهای خود به طور تلویحی به آمریکا اشاره کرد.

به گفته او، این موضوع بسیار حساس است.

مادورو افزود وی شخصا معتقد است این مساله به یک تحقیق کامل نیاز دارد چرا که بعضی قدرتهای جهانی سلاحهایی را برای گسترش ویروسها یا سرطان مورد آزمایش قرار داده اند.

به گفته وی چاوز نیز با این ویروسها آلوده شده بود.

مادورو گفت:« این اعتقاد شخصی من است. بنده دلایل و اطلاعات بسیاری در این زمینه دارم که سبب می گردد چنین اعتقادی داشته باشم.

مردم ونزوئلا در تاریخ چهاردهم آوریل جانشین چاوز را انتخاب خواهند کرد. مادورو در این انتخابات با انریکه کاپریلس نامزد مخالفان رقابت خواهد کرد. کاپریلس در انتخابات ماه اکتبر قبل در مقابل چاوز شکست خورد.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.