جان واریو از ابتدای لیگ در ترکیب اصلی استقلال

مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال با شرایط متفاوتی به استقلال بازگشت وی که تا آخرین لحظات قصد داشت به تبریز برود و سال آینده را در تراکتور سازی سپری کند، آمادگی لازم برای همراهی استقلال ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جباری در حالی تمرینات خود را با آبی ها آغاز کرده است که از بدن سازی تیمی عقب مانده است و در اردوی ترکیه همراه تیم نبود. به همین دلیل از لحاظ بدنی آماده حضور در ترکیب تیم در ابتدای لیگ نیست.

پس از این وی به همراه محمد رضا مولایی بدن ساز اختصاصی خود کار بدنی را انجام می داد، اما این اتفاق در مورد وی برای فصل جدید رخ نداده است و بدن سازی استقلال برنامه تمرینی وی را زیر نظر دارد.

از طرفی اعلام شده است به دلیل احتمال مصدومیت برای وی نمی توان تمرینات فشرده را برایش اعمال کرد به همین دلیل زمان آمادگی این هافبک طولانی می شود.

از طرفی شرایط فابیو جانواریو و توزی نیز مورد بررسی قرار گرفت زیرا این دو بازیکن نیز در تمرینات بدن سازی حضور نداشتند اما مربیان تیم از شرایط این دو بازیکن ابراز رضایت کردند زیرا جان واریو تمرینات خود را با سپاهان دنبال کرده است و توزی نیز زیر نظر مربیان تمرین انجام داده است و از دیگر بازیکنان عقب نیست، تنها مشکل آبی ها جباری است که در بازیهای ابتدایی لیگ شرایط همراهی استقلال را ندارد و تا زمانی که کاملا آماده شود.

مربیان اعلام کردند، جان واریو از بازی ابتدایی لیگ شرایط همراهی تیم را دارد و در ترکیب استقلال به میدان می رود.

گفتنی است وضعیت توزی نیز از جباری ایده آل تر است و در صورتی که امیر قلعه نوعی صلاح بداند، این بازیکن نیز می تواند در مقابل آلومینیوم هرمزگان به میدان برود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.