جاهایی که نیاز به تصدی گری وزارت بهداشت نباشد به نظام پزشکی واگذار می کنیم

فروردین ۱۴۰۳

سازمان نظام پزشکی در دوره های قبل مورد بی مهری واقع شده و در نطر داریم جاهایی که نیاز به تصدی گری وزارت بهداشت نباشد به نظام پزشکی واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر هاشمی وزیر بهداشت در مراسم روز پزشک که در تالار وزارت کشور برگزار شده بود گفت: سبب افتخار است که در مراسم روز پزشک شاهد حضور یکی از استوانه های اساسی انقلاب اسلامی آقای هاشمی رفسنجانی هستم و به دکتر زالی نیز تبریک می گویم که از امروز مسولیت خود را به طور رسمی آغاز کردند و مطمئن هستم که با علاقه وافری که به جامعه پزشکی دارند و اعتمادی که جامعه پزشکی به ایشان دارند بتوانند  به نظام سلامت جامعه و مردم خدمت کنند.
 
وی گفت: امروز بخش تازهی برای جامعه پزشکی کشور آغاز شده که با هم افزایی نهاد های علمی، فرهنگستان علوم پزشکی ، انجمن های مختلف مردمی و بسیج جامعه پزشکی سبب برطرف شدن مشکلات نظام سلامت می گردد .
 
هاشمی افزود: ما از سازمان نظام پزشکی حمایت می کنیم و جاهایی که نیاز به تصدی گری وزارت بهداشت نباشد را  از جمله آموزش دادن و صدور مدارک پزشکی و پیرا پزشکی و همچنین نظارت بر مراکز درمانی را علاقمند هسیتیم به این سازمان واگذار کنیم همپنین نظام پزشکی در دوره قبل بسیار مورد بی مهری واقع شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.