جایگاه مطبوعات در حوزه سینما و تلویزیون مشخص شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از جام جم آنلاین در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

در نشست هنرمندان سرای روزنامه نگاران مطرح شد

جایگاه مطبوعات در حوزه سینما و تلویزیون مشخص شود

جام جم آنلاین: نشست هنرمندان با حضور داریوش اسدزاده و iبهنوش بختیاری با اجرای شهرام شکیبا درسرای روزنامه نگاران برگزار شد و در آن iبه مقایسه مطبوعات امروز با دهه ۴۰ و جایگاه مطبوعات در هنر سینما پرداخته شد.

به گزارش تفسیری جام جم ،نشست هنرمندان سینما و تلویزیون ،مطبوعات امروز با دهه ۴۰ مورد مقایسه قرار گرفت و داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و iبهنوش بختیاری در زمینه جایگاه مطبوعات iبه گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست داریوش اسدزاده گفت :مطبوعات امروز با مطبوعات دهه های گذشته قابل قیاس نمی باش چرا که در هر برهه وقتی فرهنگ ها متفاوت است. دنیای تصویر و مطبوعات با فرهنگ روز جامعه تغییر می نماید.

وی ادامه داد: باید ریشه اتفاقات و حوادث سیاسی و اجتماعی جامعه در وقت های مختلف را سنجید سپس در مورد مطبوعات و تغییرات آنها نظر داد.

در ادامه این نشست iبهنوش بختیاری iبه برخوردهای مطبوعات با بازیگران پرداخت و بیان نمود: تا iبه حال جایگاه مطبوعات را در حوزه فعالیت خودم ندانستم و نمی دانم در برابر آنها چه وظیفه‌ای دارم .

بختیاری توضیح داد: تاکنون iبه مطبوعات بسیار احترام گذاشته ام در حالی که در نشریات و مجلات از بنده هیچ تشویق و تمجیدی صورت نگرفته است و این مسئله ۱۶ سال سبب آزردگی ام شده است.

وی در پایان گفت:شاد بودن تنها انتقامی است که می توان از دنیا گرفت و فلسفه بنده از زندگی شاد بودن است .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.