جایزه ۴۵۰ دلاری یک شرکت آمریکایی برای تغییر اپراتور

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مخابراتی AT&T اعلام کرده است که هر کس سیم‌کارت شرکت T-Mobile را کنار بگذارد و سراغ خدمات AT&T برود، به خاطر مشترک شدن در شبکه این شرکت مخابراتی بزرگ آمریکایی ۴۵۰ دلار جایزه می‌گیرد.
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، دریافت ۴۵۰ دلار کار دشواری است، با این وجود این پیشنهاد از سوی یک شرکت مخابراتی بزرگتر اقدامی برجسته و بسیار قابل ملاحظه محسوب می‌شود.
 
در توضیحات این طرح اعلام شده است که اگر مشترکان T-Mobile شرکت مخابراتی خود را تغییر دهند و وارد طرح Next شرکت AT&T شوند، در مرحله اول یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری دریافت می‌کنند. در این طرح کاربران باید گوشی هوشمند شخصی خود را مبتنی بر سیم‌کارت شرکت AT&T فعال کنند یا اینکه یک گوشی هوشمند مبتنی بر قرارداد مخابراتی این شرکت بخرند.
 
اگر کاربر در این طرح یک گوشی هوشمند تازه خریداری کند، می‌توانید به‌ازای گوشی قبلی خود ۲۵۰ دلار دیگر هم بگیرید. البته این مبلغ بسته به گوشی قبلی شما که قرار است با گوشی تازه تعویض شود، تغییر می‌کند.
 
در این طرح اگر شما قصد داشته باشید که گوشی قبلی خود را نگه دارید تنها ۲۰۰ دلار برای تغییر شرکت مخابراتی خود دریافت می‌کنیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.