جایگاه دانشگاه پیام نور در ۳ رتبه بندی/ صعود ۱۶ پله ای در پایگاه استنادی علوم

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور امسال با صعود ۱۶ پله ای رتبه هشتم را در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به خود اختصاص داد و همچنین رتبه هشتم دانشگاه های غیرعلوم پزشکی کشور را در پایگاه جهانی وبومتریک و رتبه دوم کشور دربحث آموزش الکترونیکی درسومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر آخوند گفت: این موفقیت ارزنده مرهون فعالیت های اعضای هیات علمی دانشگاه، استقرار و تمرکز کلیه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی درسامانه پژوهشی گلستان و آدرس دهی یکسان مقالات اساتید دانشگاه است.

وی افزود: سامانه گلستان دانشگاه پیام نور با هدف یکپارچگی و نظارت بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی اساتید، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و به روز آثار پژوهشی به همراه محتوای الکترونیکی آثار، اجرای عادلانه امتیاز دهی به آثار و مدیریت بهینه منابع راه اندازی شد و خوشخبتانه با تلاش مستمر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور کلیه اطلاعات پژوهشی و تحقیقاتی اساتید دانشگاه پیام نور دراین سامانه جمع آوری و ساماندهی شد.

آخوند گفت: معاونت فناوری اطلاعات درصدد راه اندازی برد اطلاع رسانی اساتید مشابه دانشگاه های سنتی است که اساتید هم رشته بتوانند از مقالات همکاران خود مطلع شوند که با اقدامات جدید قرار است این برد با دسترسی بهتر فعال شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: تعداد نشریات تخصصی دانشگاه پیام نور از ۲ نشریه در سال ۸۹ به ۱۱ نشریه علمی پژوهشی و ۲۰ نشریه با عنوان تایید شده رسیده که آنها نیز با چاپ دو شماره به نشریات علمی پژوهشی می پیوندند و این پیشرفت در حوزه نشریات تخصصی شایسته تقدیر است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.