جباری زاده: فدراسیون بازنده دیدار با تراکتورسازی بود

۱۶اردیبهشت،

حسین جباری زاده دربارهٔ شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی با گهر دورود برای ما سخت از بازی با تراکتورسازی بود. ما دیروز عالی بازی کردیم و بازنده مسابقه ما نبودیم. به نظر من تیم داوری و فدراسیون فوتبال بازنده دیدار با تراکتورسازی بود.

به گزارش اوج ، وی ادامه داد: داور بازی گل صددرصد ما را مردود اعلام کرد. بازیکن حریف توپ را از یک متر داخل دروازه بیرون کشید و سر ما را برید. اگر اشتباهات داوری نبود شک ندارم برنده این دیدار می شدیم. متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال بدبختی های مارا ندارند و برایشان مهم نیست که چه اتفاقاتی افتاده است.

مدیرعامل آلومینیوم که از اتفاقات اخیر بسیار عصبانی است، عنوان کرد: آقایان اینقدر دنبال عاملان تبانی در لیگ یک نگردند. به لیگ برتر توجه کنند که چه اتفاقاتی در بازی ها رخ می دهد. کار ما بسیار سخت شده است. هواداران آلومینیوم شب به امید این تیم می خوابند و صبح به همین امید بیدار می شوند اما فدراسیون توجهی به این مسائل ندارد.

جباری زاده همچنین گفت: ما در بازی آخر هم مردانه بازی می کنیم و برای بقا در لیگ امیدواریم. انشاءالله بتوانیم در لیگ بمانیم البته این را دوباره تاکید می کنم که اگر به لیگ یک هم برویم مظلومی سرمربی ما خواهد بود.

وی در پایان افزود: اگر اشتباهات داوری در بازی با تراکتورسازی مشخص نشد ما فوتبال را می بوسیم و کنار می گذاریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.