جبهه اصلاح طلبان سه شنبه دربارهٔ هاشمی تصمیم می​گیرد/ حق شناس: با شناختی که از کواکبیان دارم به نفع هاشمی کنار می​رود

۲۱اردیبهشت،

دبیر جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه این جبهه روز سه شنبه برای حمایت از هاشمی رفسنجانی تصمیم گیری خواهد کرد، گفت: به نظر می رسد با توجه به حمایت آقای خاتمی و اعضای جبهه اصلاح طلبان از هاشمی، این جبهه از ایشان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پشتیبانی خواهد کرد.

مجید بهمن زاده با اشاره به اینکه نوزده حزب جبهه اصلاح طلبان در روز سه شنبه در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد، گفت: با توجه به نظر آقای خاتمی و فضایی که در داخل جبهه اصلاح طلبان وجود دارد به احتمال قریب به یقین ما در روز سه شنبه حمایت خود از آقای هاشمی را مصوب خواهیم کرد.

بهمن زاده با تاکید بر اینکه کناره گیری کواکبیان کاندیدایای جبهه به نفع هاشمی بستگی به نظر شخص خودش دارد، گفت: تصور ما این است آقای کواکبیان نیز به همین جمع بندی خواهد رسید و به نفع هاشمی کنار خواهد رفت.

حق شناس: با شناختی که از کواکبیان دارم به نفع هاشمی کنار می رود

عضو جبهه اصلاح طلبان با اشاره به نظر خاتمی در نشست های متفاوت با فعالین سیاسی گفت: با توجه به اینکه آقای خاتمی در هفته های اخیر مکررا نظر موافقشان را دربارهٔ آقای هاشمی اظهار داشته اند، نظر نیروهای ارشد جبهه اصلاح طلبان حمایت بدون قیدو شرط از آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

محمدجواد حق شناس در خصوص اجماع میان اصلاح طلبان گفت: با توجه به ثبت نام آقای هاشمی رفسنجانی جبهه اصلاح طلبان به زودی در خصوص حمایت از ایشان تصمیم گیری خواهد کرد.

حق شناس دربارهٔ انصراف کواکبیان به نفع هاشمی رفسنجانی گفت: من از تصمیم ایشان اطلاع ندارم ولی با توجه به شناختی که از کواکبیان و دوستان جبهه مردم سالاری دارم ایشان به نفع هاشمی انصراف خواهد داد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.