جبهه پایداری به دنبال پیروزی در عرصه خدمتگزاری به ملت است

۲۷فروردین۱۳،

وزیر سابق رفاه کشور گفت: جبهه پایداری به دنبال پیروزی در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف شکل گرفته اما اصولگرایان در دولت نهم به دنبال دستیابی به قدرت در عرصه سیاست بودند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، صادق محصولی وزیر سابق رفاه و از اعضای جبهه پایداری در نشست پرسش و پاسخ که از سوی دانشجویان بسیج دانشگاه شهید بهشتی شکل گرفت با اشاره به نحوه شکل‌گیری این جبهه و سبب انشعاب آن از اصولگرایان اظهار داشت: ضرورت شکل‌گیری جبهه پایداری به سبب پیشروی جریان‌های مختلف در سطح کشور و عرصه بین‌الملل، مخصوصا سیاست لزوم ایجاد جبهه پایداری احساس شد تا بتوانیم سیاست کشور را برای مقابله با حربه‌های سیاسی تازه دشمن رشد دهیم.
 
وی افزود: تغییر محسوسی در جغرافیای سیاسی در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی شکل گرفت و در دوره اصلاحات به اوج خود رسید؛ در حقیقت بازگشت از ارزش‌های امام و انقلاب در آن دولت‌ها ملاحظه می‌شد.
 
وزیر سابق رفاه تصریح کرد: در سال ۸۴ مجددا طرح گفتمان انقلاب مطرح شد و احیای منویات امام خمینی (ره) در دستور کار ما قرار گرفت.
 
محصولی گفت: دولت نهم با پیشروی در راستای نظریات مقام معظم رهبری و الگوپذیری از فرمایشات امام خمینی در راستای توجه به مطالبات ملت شریف ایران توانست دولتی مردمی را خلق کند و با حداکثر آراء مردم مواجه شد.  
 
وی با اشاره به اهداف جبهه پایداری ادامه داد: در این جبهه سعی داریم از خط و گفتمان انقلاب اصیل پیروی کنیم.  
 
وزیر سابق رفاه اظهار داشت: شاید اشخاص تغییر کنند اما اصول ثابت می‌ماند و اصولگرایی تلاش دارد اگر فرد در برهه‌ای از مسیر خدمت نتواند مانند اول راه، قوی عمل کند ادامه این کار خطیر را به دیگری بسپارد و اینگونه به اصول اخلاقی انقلاب پایبند باشد.  
 
محصولی با اشاره به نحوه شکل‌گیری نام جبهه پایداری بیان داشت: در ابتدا قرار بود جبهه پایداری با نام جبهه انقلاب اسلامی مطرح شود اما در مشورت با عظام به این نتیجه رسیدیم که اسمی برگزینیم که هدف اصلی این جبهه باشد که در نهایت جبهه پایداری را انتخاب کردیم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فرق ما با اصولگرایان در این است که جبهه پایداری به دنبال پیروزی در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف شکل گرفته اما اصولگرایان در دولت نهم به دنبال دستیابی به قدرت در عرصه سیاست بودند.

انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.