جدایی بازیکنان از استقلال ادامه دارد

جام جم آنلاین: این روزها برای استقلالی‌ها، خبرهای خوب و بد یکی در میان اتفاق می‌افتد. آندرانیک می‌رود، رحمتی می‌ماند، جباری به توافق نمی‌رسد، زندی می‌ماند، مجــــیدی برنمی گردد، حیدری می‌ماند و…

در این شرایط دیروز انگار نوبت خبر بد این باشگاه بود چراکه قاسم دهنوی با وجود امضای قرارداد داخلی با آبی‌ها به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

مدیرعامل تراکتورسازی در حالی از عقد قرارداد با دهنوی خبر داد که مسوولان استقلال اعلام کرده‌ بودند این بازیکن از آنها چک گرفته است.

دهنوی حتی در تمرین صبح روز سه‌شنبه استقلال شرکت کرد اما در تمرین بعد از ظهر و دیروز آفتابی نشد تا مشخص شود از تصمیم خود برای حضور در استقلال برگشته است البته عمده دلیل اصلی جدایی دهنوی از جمع آبی‌ها را باید در مسائل مالی و پرداخت نقدی بخشی از قرارداد این بازیکن توسط تراکتورسازان جستجو کرد.

روز گذشته همچنین سایت های الکاس و الدوری قطر، از قول منابع نزدیک به باشگاه السیلیه خبر دادند که این باشگاه در حال مذاکره با پژمان منتظری مدافع استقلال است.

منتظری یکی از همان بازیکنانی است که اوایل هفته جاری با فتح الله زاده بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید اما وقتی جیب آبی‌ها خالی است، هر پیشنهاد خارجی می‌تواند به جدایی یکی از بازیکنان این تیم بینجامد.

آندرانیک تیموریان با یکی از همین پیشنهادها راهی الخریطیات قطر شد و خسرو حیدری هم در شرایطی که به گفته خودش از یک باشگاه مطرح ترکیه‌ای پیشنهاد داشت، آن را رد کرد و در استقلال ماند.

حال این احتمال وجود دارد که تور باشگاه‌های قطری باعث جدایی دومین بازیکن استقلال از این تیم شود، چراکه گفته می‌شود مذاکره‌ با منتظری در آستانه نهایی شدن است و در روزهای آینده قرارداد این مدافع ملی‌پوش به امضا خواهد رسید.

اما در روزی که استقلال قاسم دهنوی را از دست داد، پرسپولیسی‌ها با امیرحسین فشنگچی برای یک فصل دیگر به توافق رسیدند.

ضمن اینکه حسین بادامکی به ملوان پیوست و گفته می شود اسماعیل شریفات بازیکن فصل پیش استقلال نیز بزودی به جمع انزلی​چی ها می پیوندد. همچنین محمد نصرتی نیز رسما به عضویت تراکتور سازی درآمد.

سپاهان جباری را می‌خواهد

آخرین خبر مهم نقل و انتقالات دیروز هم مربوط می‌شود به جدی شدن تصمیم سپاهانی‌ها برای جذب مجتبی جباری. خوروش، سرپرست سپاهان، با تایید این شنیده که گفته می‌شود باشگاه اصفهانی مذاکره‌های جدی خود را با مجتبی جباری آغاز کرده است، گفت: با منتفی شدن ماندن مجتبی جباری در استقلال مذاکره جدی ما با این بازیکن هم آغاز شده است تا در صورت توافق نهایی بتوانیم از وجود چنین بازیکن توانمندی استفاده کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.