جدول برترین گلزنان لالیگا ، بوندس لیگا و سری آ

جدول برترین گلزنان لالیگا

در ادامه هفته نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا، لیونل مسی جایگاه خود را در صدر جدول برترین گلزنان جام مستحکم نمود.

وی شنبه شب در بازی مقابل رایو وایه‌کانو دو گل از پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف نمود و بدین ترتیب با سیزده گل زده فاصله خود را با رقبا افزایش داد.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر و به نقل از خبرگزاری فرانسه از مادرید، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال و فالکائو مهاجم اتلتیکو مادرید با نه گل زده در رده دوم می باشند.

آریتز آدوریز ( اتلتیک بیلبائو)، حمد (مایورکا)، نگردو (سویا) نیز شش گله می باشند.

جدول برترین گلزنان سری آ

در ادامه هفته نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های ایتالیا سری آ، مهاجم میلان با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیم خود مقابل جنوا، همراه با مهاجمان ناپولی و لاتزیو در صدر جدول برترین گلزنان جام قرار گرفت.

الشعراوی مهاجم میلان موفق شد تنها گل میلان را مقابل جنوا به ثمر رساند و با شش گل زده به همراه کاوانی از ناپولی و کلوزه از لاتزیو در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر و به نقل از خبرگزاری فرانسه از رم، کاسانو ( اینتر)، جیلاردینیو (بولونیا)، هرنانز (لاتزیو)،‌جووتیچ (فیورنتینا) و اسوالدو (آ‌اس رم) با پنج گل زده در رده بعدی قرار دارند.

بیانچی از تورینو نیز چهار گله است و در رده سوم قرار گرفته است.

جدول برترین گلزنان بوندس‌لیگا

آدام زالای مهاجم تیم فوتبال ماینس آلمان روز شنبه با هت‌تریک مقابل تیم هوفنهایم در چارچوب هفته نهم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آلمان بوندس لیگا، در کنار مهاجم بایرن مونیخ در صدر جدول برترین گلزنان این جام قرار گرفت.

پس از زالای و ماندزوکیچ که با هفت گل در صدر جدول قرار دارند، مولر از بایرن مونیخ با شش گل زده در رده دوم است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری فرانسه از برلین، کیسلینگ ( بایر لورکوزن)، می‌یر (فرانکفورت)، سون ( هامبورگ) نیز پنج گل به ثمر رسانده‌اند و در رده بعدی قرار دارند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۷ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , برترین گلزنان بوندس لیگا, برترین گلزنان لالیگا, جدول برترین گلزنان لالیگا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.