جدول مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی پایه اول دوره متوسطه اول اعلام شد

۳۱اردیبهشت،

براساس مصوبه هشتصد و هشتادمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش :

جدول مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی پایه اول دوره متوسطه اول با امضای رئیس جمهور،وزیر آموزش وپرورش ودبیر شورای عالی آموزش و پرورش تصویب و برای اجرا ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مصوبه هشتصد و هشتادمین شورای عالی آموزش و پرورش در بیست سوم اردیبهشت ماه با موضوع ؛جدول مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی پایه اول دوره متوسطه اول با امضای محمود احمدی نژاد ،رئیس جمهور و رئیس شورای عالی آموزش و پرورش، حمید رضا حاجی بابایی، وزیر آموزش وپرورش  و مهدی نوید ادهم ، دبیر شورای عالی  آموزش وپرورش برای اجرا ابلاغ شد .
بر اساس این گزارش، شورای عالی آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و مبتنی بر برنامه درسی ملی ،جدول مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی پایه اول دوره متوسطه اول را به شرح زیر تصویب کرد:
قرآن ، معارف اسلامی، زبان عربی، زبان خارجه ، تربیت بدنی و سلامت، کارو فناوری ، فرهنگ وهنر ،‌تفکر و سبک    زندگی ، هرکدام ۲ ساعت در هفته و ریاضیات و زبان و ادبیات فارسی ( قرائت و دستور زبان ، املا و انشا) هر کدام ۴ ساعت در هفته ،  علوم تجربی و مطالعات اجتماعی هریک به میزان ۳ ساعت در هفته که درمجموع شامل ۳۰ ساعت در هفته می شود . /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.