جدیدترین قیمت سیم‌کارت تلفن همراه

فن آوری نوین

blank-simدر حالی که قیمت سیم‌کارت با کد یک به دو میلیون تومان نزدیک می‌شود، خطوط صفر و کارنکرده هم در بازار کم یاب‌تر شدند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اظهارات فعالان بازار قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد یک از یک میلیون به بالا و قیمت سیم‌کارت صفر با کد یک از یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان به بالا اعلام شده که به نوع رند بودن خط در بازار بستگی دارد.

سیم کارت‌های صفر هم ظاهرا در بازار کمیاب شده و در نتیجه با افزایش قیمت در ماه‌های اخیر مواجه شده‌اند به طوریکه قیمت خرید سیم‌کارت کارکرده با کد ۲ ۸۵۰ هزار تومان و سیم کارت کارکرده با کد ۳، ۶۰۰ هزار تومان و سیم‌کارت با کد ۴ و ۵ با اختلاف ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان به ترتیب ۴۳۰ و ۴۲۰ هزار تومان به بالا ( بسته به میزان رند بودن شماره) خرید و فروش می‌شوند.

قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد ۶ از ۳۸۰هزار تومان و با کد ۷ از ۳۱۰ هزار تومان به بالا خرید و فروش می‌شود. همچنین سیم‌کارت‌ با کد ۸ که تعداد صفر آن در بازار بیش‌تر است و توسط مخابرات فروخته می‌شود، مبلغ ۲۵۶ هزار تومان است.

اما قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با کد (۹۱۹)، کارکرده مبلغ ۲۰ هزار تومان و سیم‌کارت‌های اعتباری صفر با کد (۹۱۰) نیز از ۱۰ هزار تومان به بالا بسته به میزان رند بودن آن به فروش می‌رود.

سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند که همراه با آن سیم‌کارت هدیه به خریدار داده می‌شود که برروی آن ۲۰۰ تومان شارژ وجود دارد. اما قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل ۱۲۰ هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است.


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.