جدیدترین تبلت آمازون فاش شد + عکس

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

درحالی که بسیاری از کاربران و کارشناسان فناوری در انتظار معرفی تبلتهای تازه آمازون می باشند تصاویر تازهی از کیندل فایر ۲ فاش شد.

سایت evleaks که تصاویر بسیاری از گجتهای معرفی شده را فاش می کند تصاویر تبلت آمازون را با توصیف “نسخه دیگری از کیندل” منتشر کرده است.

براساس جزئیات فاش شده کیندل فایر۲ با یک صفحه نمایش ۷ اینچی و وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ در مقایسه با نسخه قبلی که ۱۰۲۴ در ۶۰۰ بود ارائه می گردد.

براساس گمانه زنی های کنونی این تبلت دارای پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۸۰۰ چهارهسته ای، ظرفیتهای متغیر ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و نسخه تغییریافته اندروید ۴٫۲٫۲ آب نبات ژله ای است. این اطلاعات فاش شده هیچ موردی را دربارهٔ دوربین ارائه نکرده است.

از دیگر نکاتی که به طور قطع مطرح می گردد این است که شرکت آمازون قیمت ارزان ترین تبلت خود را به ۱۵۷ دلار کاهش داده است که این رقم ۴۷ دلار نسبت به قیمت پیشین کمتر است. 

از دیدگاه کارشناسان فناوری و براساس اطلاعاتی که تاکنون فاش شده، تبلت کیندل فایر ۲ ویژگیهای متقاعد کننده اندکی نسبت به مدل قبلی خود دارد اما از سوی دیگر گفته می گردد که شاید آمازون موضوع تازه ای دربارهٔ آن داشته باشد که هنوز اطلاعاتی دربارهٔ آن منتشر نشده است.

پس از آن که گوگل قیمت نکسوس ۷ را به ۳۱۶ دلار رساند، قیمت برای کیندل فایر ۲ از اهمیت خاصی برخوردار است. از سوی دیگر بسیاری به معرفی آی پد مینی ۲ چشم دوخته اند که قرار است ظرف هفته های آتی معرفی شود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.