جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ با نگاه کاربر قفل می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

براساس آخرین گزارش‌های غیررسمی شرکت کره‌ای سامسونگ به‌منظور رقابت با حسگر هویت لمسی اپل تلفن هوشمند گلکسی S5 خود را مجهز به حسگر اسکن چشم خواهد کرد.
 
به گزارش مهر، سامسونگ با مجهز کردن تازهترین تلفن هوشمند خود به حسگر اسکن چشم به کاربران خود این امکان را می‌دهد که تنها با خیره شدن به دستگاهشان آن را قفل کرده یا قفل آن را باز کنند.
 برخی از گزارش‌های پیشین نیز از این امر حکایت می‌کنند که سامسونگ روی یک فناوری تازه امنیتی کار می‌کند تا بتواند با حسگر اثرانگشت اپل رقابت کند.
اوایل هفته قبل همچنین گزارش‌هایی مبتنی بر احتمال معرفی گلکسی S5 در ژانویه ۲۰۲۴ (دی‌ماه امسال) انتشار یافته بود. براساس این گزارش‌ها گلکسی S5 به‌عنوان نسخه تازه گلکسی S3 و گلکسی S4 قرار است ژانویه سال ۲۰۲۴ رونمایی شود و تا ماه پس از آن وارد بازار شود. گفته می‌شود که فروش ناامیدکننده گلکسی S4 عامل این تصمیم بوده است؛ چرا که گلکسی S4 اسفندماه سال قبل معرفی شده بود و نسبت به نسخه قدیمی‌تر خود که یک تلفن پرفروش توصیف شده بود، فروش بسیار ناموفقی داشت.
این گزارش‌ها همچنین افزوده‌اند که گلکسی S5 دارای تراشه هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اگزینوس بوده و انتظار می‌رود که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر تثبیت تصویر داشته باشد و می‌تواند در شرایط کم‌نور عملکرد بهتری نشان دهد. بعضی از گمانه‌زنی‌ها نیز به یک بدنه ضدآب و مقاومت در برابر گرد و غبار و صفحه دارای انحنا و غیرقابل شکستن اشاره کرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.