جدیدترین شعبه بانک صادرات گشایش یافت

۲۱ام بهمن ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و ارایه خدمات مالی و بانکی بیشتر به هموطنان، تازهترین شعبه خود را در بلوار فردوس با حضورمدیران ارشد بانک، اقشار مختلف مردم و کسبه محل افتتاح کرد.
به  گزارش بینا، این بانک در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و ارایه خدمات مالی و بانکی بیشتر به هموطنان تازهترین شعبه خود را در سرپرستی منطقه غرب تهران ( بلوار فردوس) با حضورمدیران ارشد بانک، اقشار مختلف مردم و کسبه محل مورد بهره برداری قرار داده  و شعبه توسط همسر شهید کمرروستا افتتاح شد.
مدیریت شعب غرب تهران در مراسم افتتاح  طی سخنانی افتتاح این شعبه علاوه بر بستر سازی در جهت ارایه خدمات بانکی به هموطنان می تواند سبب رونق و شکوفایی منطقه گردد.
وی افزود: بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک تجاری با ظرفیت  و قابلیت زیادی که دارد در نظر دارد خدمات خود را گسترش دهد تا تعداد بیشتری از اشخاص جامعه بتوانند از خدمات متنوع بانک برخوردار گردند.
در ادامه مراسم داور نیا مشاور مدیرعامل بانک صادرات ایران، مشتریان را پشتوانه های ارزشمند و سرمایه اصلی بانک دانسته و کسب عنوان برترین بانک ایرانی در سه سال متوالی از سوی نشریه معتبر بنکر از لحاظ چهار شاخص اصلی را  نشانه توانمندی و قابلیت های بانک بر شمرد.
بر اساس این گزارش در پایان این مراسم اولین حساب شعبه بلوار فردوس کد ۴۵۸۰ به نام همسرشهید کمر روستا افتتاح و از مقام ایشان تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است این شعبه در بلوارفردوس تهران در تقاطع خیابان شهید وفا آذر جنب مجموعه ورزشی خادم واقع شده و آمادگی ارایه انواع خدمات بانکی را دارا می باشد.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن ۳ هزار شعبه فعال در اقصی نقاط کشور، افتتاح ۴۸ میلیون حساب الکترونیکی برای هموطنان و صدور بیش از ۳۱ میلیون کارت بانکی نقش به سزایی در توسعه و روفق بانکداری نوین و تحقق اهداف این نوع بانکداری داشته و دارد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.