جذب دانشجو در ۳۵ رشته تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد دامغان

رییس دانشگاه آزاد دامغان، گفت: این دانشگاه اکنون مقام اول را به لحاظ تأسیس رشته‌های تحصیلات تکمیلی در سطح منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار دارد.

حسین عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، با اعلام این خبر افزود: رویکرد دانشگاه آزاد دامغان، طی سند توسعه ۵ ساله در راستای تأسیس و جذب دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی تدوین شده است و تا کنون بخش اعظمی از آن طی سال‌های اخیر محقق شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۳۰ دانشجو در دانشگاه آزاد دامغان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد، یک هزار و ۹۷۴ دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی به تحصیل اشتغال دارند.

رئیس دانشگاه آزاد دامغان ادامه داد: از کل دانشجویان این دانشگاه، ۳۷۶ نفر در مقطع کاردانی، ۳ هزار و ۳۸۰ نفر در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۹۶۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۲ نفر در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

عباسپور خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید در ۲ رشته تحصیلی در مقطع دکتری و بیش از ۳۳ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین بیش از ۵۰ رشته گرایش کارشناسی جذب دانشجو خواهیم داشت.

وی همچنین اظهار کرد: دانشگاه آزاد دامغان تاکنون در تبیین اهداف والای دانشگاه و همت در دستیابی به آنها موفق به خلق فرصت‌های ناب آموزشی و پژوهشی گردیده است و ارتقای کمی و کیفی آموزش و پژوهش و افزایش ۱۰۰ درصدی امتیازات این دانشگاه نمونه‌ای از آن است.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. A:

    جذب دانشجو بدون استاد قابل،اساتید ارشد دامغان خودشون دانشجویند متاسفانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.