جرثقیل علمک گاز شهری را آتش زد

آتش‌نشانان با حضور سریع خود از گسترش آتش سوزی ناشی از نشت گاز علمک گاز شهری در شهرک مسعودیه تهران جلوگیری کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت۰۹:۳۰ دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۵ را به محل حادثه در شهرک مسعودیه، خیابان مظاهر اعزام کرد.
حسین جان نثار فرمانده آتش‌نشانان گفت: آتش سوزی به دنبال شکستگی کامل علمک گاز شهری در مقابل یک منزل مسکونی رخ داد و منجر به بروز آتش سوزی و سوختگی شدید یک نفر شد.
وی افزود: بنابه اظهار شاهدین، کارگران ساختمانی در زمین مجاورمشغول اسکلت بندی بودند که ناگهان به هنگام جابجایی تیرآهن، بوم جرثقیل با علمک گاز منزل کناری آن برخورد کرد و موجب شکستن کامل علمک گاز از قسمت انتهای لوله گاز شد.
جان نثار ادامه داد: بدنبال این حادثه گاز به شدت از ناحیه آسیب دیده علمک خانگی به بیرون فوران زد که با رسیدن گاز نشت شده به محل جوشکاری اسکلت های فلزی ناگهان جهنمی از آتش در این مکان ایجادشد.
وی با اشاره به سوختگی شدید یکی از کارگران جوشکارو انتقال آن به بیمارستان به وسیله خودروی شخصی، تصریح کرد: شعله های آتش از طریق پنجره ها به داخل ساختمان مسکونی نیز سرایت کرد که با حضور به موقع آتش نشانان از گسترش بیشتر آتش جلوگیری شد.
فرمانده ایستگاه ۱۵ آتش نشانی علت حادثه را بی احتیاطی به هنگام کارذکر کرد وگفت: با حضور عوامل گاز در محل و بستن شیر اصلی گاز، آتش‌نشانان با دادن تذکرات ایمنی و تحویل محل، به ماموریت خود پایان دادند./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.