جزئیات جلسه ۴ساعته هیئت دولت و نمایندگان در تبریز

۰۹اردیبهشت،

شیری‌علی‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: طرح مهر ماندگار و موافقت با تشکیل چند شهرستان تازه از جمله مصوبات شب قبل هیئت دولت در این استان بود.

“غلامحسین شیری‌علی‌آبادی” در تشریح جلسه شب قبل (یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه) هیئت دولت که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این جلسه با حضور قریب به اتفاق اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی به مدت ۴ ساعت برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مصوبات سه سفر قبل هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی بررسی و بعضی نواقصاتی که وجود داشت مقرر شد با تخصیص اعتباراتی تکمیل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه گفت: طرح مهر ماندگار و موافقت با تشکیل چند شهرستان تازه از جمله مصوبات شب قبل هیئت دولت در این استان بود.

وی افزود: شهر مهربان، هوراند و ترکمنچای به ترتیب از شهرهای سراب، کلیبر و میانه به شهرستان ارتقا یافت.

شیری‌علی‌آبادی گفت: شهرستان مرند نیز بعنوان شهرستان ویژه آذربایجان شرقی معرفی شد.

نماینده هشترود و چاراویماق در ادامه گفت: استان آذربایجان شرقی طرح های خوبی در این راستا داشت ولی باید با جدیت پیگیری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا سفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی انتخاباتی بود یا خیر، خاطرنشان کرد: هیچ بحث انتخاباتی در این سفر مطرح نشد.

لازم به ذکر است، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در راستای دور چهارم سفرهای استانی روز قبل به استان آذربایجان شرقی سفر کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.