جزئیات جلسه نمایندگان مجلس با احمدی نژاد/ رئیس جمهور تا ۱۰ روز آینده در بهارستان

۲۸ آبان ،

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به تشریح جزئیات جلسه امشب(یکشنبه) نمایندگان مجلس با رئیس جمهور پرداخت.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست نمایندگان با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور گفت: در ابتدای این نشست ۵ تن از نمایندگان از جمله حجت الاسلام رضا آشتیانی عراقی نماینده قم،  حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده بابل، روح الله عباسپور نماینده بوئین زهرا، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و مهدی هاشمی نماینده تهران به نمایندگی از مجلسی ها به سخنرانی پرداختند.

وی با بیان اینکه مبنای این نشست مسائل اقتصادی بود، افزود: تیم اقتصادی دولت اعم از وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، وزیر نفت و رئیس کل بانک مرکزی حضور داشتند اما به سبب کمبود وقت نتوانستند سخنرانی کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه اظهار داشت: بعد از سخنرانی نمایندگان رئیس جمهور به بیان دیدگاههای خود پرداخت که البته نمایندگان نیز در اثنای سخنان احمدی نژاد مطالب مختصری را بیان کردند.

فیاضی با مثبت ارزیابی کردن این نشست تصریح کرد: احمدی نژاد در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور گفت که این طرح حق نمایندگان است و من تا ۱۰  روز اینده در صحن علنی مجلس حاضر خواهم شد تا به نفع نظام و انقلاب کار کنم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: احمدی نژاد در این نشست همچنین تاکید کرد که مسائل اقتصادی فعلی، ناشی از متغیرهای گوناگونی است که چنانچه از حجم تنش های داخلی کاسته شود قطعا تحریمات نمی تواند در وضعیت اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در این نشست همچنین مقرر شد نشست نمایندگان و رئیس جمهور هر ماه برگزار شود تا اعضای قوه مجریه و مقننه در آن مسائل روز کشور را مورد بررسی قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان تاکید کرد: از فردا شاهد شیوه تازهی در روابط دولت و مجلس خواهیم بود و سیاست و اقتصاد کشور رنگ ثبات را به خود خواهند دید.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.