جزئیات راه‌اندازی بزرگترین اورژانس بیمارستانی خاورمیانه با ۱۵۰ تخت ICU و بستری

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : رئیس بیمارستان امام رضای مشهد گفت: بزرگترین اورژانس بیمارستانی خاورمیانه در این بیمارستان با ۱۵۰ تخت ICU و بستری تمام خدمات تخصصی اورژانسی را برای تمام بیماری‌ها به صورت یکجا و متمرکز ارائه می‌کند.

محمد عباسی در گفت‌وگو با فارس، افزود: اورژانس بیمارستانی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در واقع خود یک بیمارستان کامل است که با بهره‌گیری از ۷۵ تخت ICU و ۷۵ تخت بستری بزرگترین اورژانس بیمارستانی خاورمیانه در کشور که تمام خدمات تخصصی اورژانسی را برای همه بیماری‌ها از جمله اورژانس زنان، اطفال، جراحی، چشم، روانپزشکی، دندانپزشکی و غیره را به صورت یکجا و متمرکز ارائه می‌کند.

وی گفت: این بیمارستان همچنین شامل ۳ اتاق عمل و تمام تجهیزات تشخیصی مانند سی‌تی‌اسکن است که برای ساخت و تجهیز آن ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است که نصف این میزان را خیریه عدالتیان برای ساخت این مرکز هزینه کرده و ۵۰ درصد این اعتبار را دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأمین کرده است.

عباسی اضافه کرد: تمام بیماران اورژانسی در مشهد و از جمله زائران حرم مطهر حضرت امام رضا می‌توانند از خدمات این مرکز اورژانس استفاده کنند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد همچنین از افتتاح دومین مرکز پیوند قلب و ریه شرق کشور در این بیمارستان خبر داد و گفت: همزمان با افتتاح بزرگترین اورژانس خاورمیانه دومین مرکز پیوند قلب و ریه کشور بعد از بیمارستان‌های تهران امروز در مشهد با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۴ عمل پیوند قلب در این بیمارستان انجام شده که با افتتاح این مرکز به سمت انجام پیوند ریه پیش میرود.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.