جزئیات سفرهای استانی ولایتی

۱۵خردادماه،

جزئیات سفرهای استانی ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در هفته آینده مشخص شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری هفته آینده از روز شنبه ۱۸ تا ۲۴ خردادماه به ۱۹ استان کشور سفر می‌کند و به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود می‌پردازد.

**شنبه سفر به شهرکرد، یاسوج، شیراز و اصفهان**

ولایتی در روز شنبه ۱۸ خرداد ابتدا به استان شهرکرد می‌رود و پس از زیارت گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه این شهر و همچنین سخنرانی در جمع مردم، به یاسوج سفر می‌کند. همچنین وی پس از سفر به یاسوج به استان فارس می‌رود و در جمع مردم شیراز حاضر می‌شود و به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازد و در آخرین مقصد سفر خود به استان اصفهان می‌رود و پس از آن راهی تهران می‌شود.

 **یکشنبه سفر به ایلام، خرم‌آباد، بروجرد و کرمانشاه**

این کاندیدای ریاست جمهوری در امتداد سفرهای استانی در روز یکشنبه ۱۹ خرداد ابتدا به استان ایلام می‌رود و بعد از برنامه همیشگی خود یعنی زیارت گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه این شهر و همچنین سخنرانی در جمع مردم به خرم‌آباد سفر می‌کند و پس از آن به بروجرد می‌رود و پس از بازگشت از این شهر به کرمانشاه می‌رود و در جمع مردم این شهر به بیان دیدگاه‌‌ها و برنامه‌های خود می‌پردازد و بالاخره به تهران باز می‌گردد.

**دوشنبه سفر به استان تهران و قم**

ولایتی در روز دوشنبه ۲۰ خرداد به قم و شهرستان‌های استان تهران می‌رود. وی ابتدا به اسلامشهر، رباط کریم و شهریار سفر می‌کند و  بعدازظهر در همایش بانوان تهرانی شرکت می‌کند. ولایتی پس از شرکت در این مراسم به قم می‌رود و پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) در جمع مردم سخنرانی می‌کند.

**سه‌شنبه سفر به زاهدان، زابل، بندرعباس و کرمان**

این کاندیدای ریاست جمهوری در روز سه‌شنبه ۲۱ خردادماه به ترتیب به زاهدان، زابل، بندرعباس و کرمان سفر می‌کند و در خاتمه به تهران باز می‌گردد.

**چهارشنبه سفر به اردبیل، رشت، تهران و کرج**

ولایتی در روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه به ابتدا به استان اردبیل می‌رود و پس از زیارت گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه این شهر و همچنین سخنرانی در جمع مردم، به رشت سفر می‌کند. همچنین وی پس از سفر به رشت به استان تهران باز می‌‌گردد و در ورزشگاه انقلاب کرج سخنرانی کرده و برای سخنرانی در ورزشگاه شیرودی حضور می‌یابد.

**سفر به مشهد پایان بخش سفرهای استانی ولایتی**

این کاندیدای ریاست جمهوری در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد به مشهد می‌رود و پس از زیارت مرقد امام هشتم(ع) به سمت تهران باز می‌گردد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.