جزئیات سفر اوباما به سرزمین‌های اشغالی

۲۱م اسفند ،

بر اساس برنامه رسمی که دفتر نتانیاهو منتشر کرده، اوباما روز پنج شنبه از موزه اسرائیل در قدس بازدید خواهد کرد و بعد از آن به رام الله خواهد رفت تا با رهبران فلسطینی در کرانه باختری دیدار کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، دفتر اول وزیر رژیم صهیونیستی با صدور اولین بیانیه رسمی، جزئیات سفر رئیس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دفتر بنیامین نتانیاهو اول وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سفر سه روزه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی از ۲۰ مارس جاری آغاز خواهد شد.

در اولین بیانیه رسمی که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در مورد این سفر منتشر کرده، آمده است که اوباما روز چهارشنبه ۲۰ مارس به فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل‌آویو در سرزمین‌های اشغالی وارد خواهد شد و برای دیدار با شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی و صرف شام با بنیامین نتانیاهو اول وزیر این رژیم به قدس اشغالی خواهد رفت.

این در حالی است که هنوز کاخ سفید برنامه مشخصی برای این سفر اعلام نکرده است، بر اساس برنامه رسمی که دفتر نتانیاهو منتشر کرده، اوباما روز پنج شنبه از موزه اسرائیل در قدس بازدید خواهد کرد و بعد از آن به رام الله خواهد رفت تا با رهبران فلسطینی در کرانه باختری دیدار کند.

وی همچنین پنجشنبه سخنرانی را در مرکز کنفرانس های بین المللی در قدس خواهد داشت و روز جمعه نیز در محل دفن اسحاق رابین از سران رژیم صهیونیستی حاضر خواهد شد، وی در محل یادبود آن چیزی که هولوکاست یهودیان خوانده می‌شود نیز حضور پیدا خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه اوباما در سرزمین‌های اشغالی از نحوه فعالیت گنبد آهنین نیز که با سرمایه گذاری آمریکا در سرزمین‌های اشغالی احداث شده، اطلاع پیدا خواهد کرد و بعد از آن روز جمعه راهی اردن خواهد شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.