جزئیات علت حادثه آتش سوزی خوابگاه دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تهران

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درباره حادثه آتش سوزی خوابگاه دانشجویی گفت: حوالی ساعت ۲۰ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی که گفته می‌شود وابسته به دانشگاه امیرکبیر است، به مرکز فوریت‌های اورژانس اطلاع داده شد.
عباسی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در حال حاضر برابر اطلاعاتی که از مرکز دریافت کرده‌ایم عوامل اورژانس در محل حضور دارند اما تاکنون مورد مصدومی نداشته‌ایم.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس تا پایان عملیات در محل حضور خواهند داشت، گفت: هم اکنون عوامل آتش‌نشانی نیز در محل حاضرند و عملیات آنان ادامه دارد.
همچنین سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با تایید این خبر به ایسنا گفت: حادثه در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی خیابان نجات الهی رخ داده و در حال حاضر آتش نشانان در محل حضور دارند.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دانشجویان را از ساختمان تخلیه کرده و عملیات اطفاء را در دستور کار خود دارند، گفت: در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این حادثه در دست نیست. پس از پایان عملیات گزارش کامل از این حادثه ارائه خواهد شد.
توضیح رییس دانشگاه امیرکبیر درباره آتش‌سوزی در خوابگاه

سید احمد معتمدی با بیان اینکه خوابگاه آتش گرفته جزو خوابگاه‌های دانشگاه‌های امیرکبیر بوده است، افزود: این خوابگاه خودگردان نبوده و جزو خوابگاه‌های تحت نظر دانشگاه بوده است. دانشجویان ساکن در این خوابگاه نگران امتحان روز آینده خود هستند. به همین دلیل آن‌ها را برای امشب در خوابگاه‌های دیگر دانشگاه اسکان خواهیم داد.
وی در پایان تاکید کرد: به دلیل اینکه موتورخانه آتش گرفته، ممکن است امشب خوابگاه دمای مناسبی برای اسکان نداشته باشد. به همین دلیل فعلا دانشجویان به خوابگاه‌های دیگر منتقل شده و در روزهای آینده سعی می‌شود این مشکل برطرف شود.

حادثه آتش سوزی خوابگاه دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تهران ۵/۵ ۳


ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.