جزئیات ماجرای فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی در استخر کاخ

شنا کردن در استخر کاخ سعدآباد سکته قلبی و بیهوش شدن در حین شنا کردن احتمال خفگی در آب نبود محافظین در استخر توصیه های پزشکی تا رسیدن به بیمارستان

امروز یک خبر مهم و سری از لحظه فوت هاشمی رفسنجانی منتشر شد . خبری که لحظه فوت هاشمی رفسنجانی را با جزئیات منتشر کرد . هاشمی رفسنجانی در حین شنا کردن در استخر کاخ سعدآباد دچار سکته می شود .

استخر کاخ سعدآباد

سکته هاشمی رفسنجانی در استخر

طبق خبرهای منتشر شده هاشمی رفسنجانی جهت بالا بردن قوای جسمانی هر هفته دو نوبت به صورت منظم شنا کردن را در دستور برنامه ریزی های روزمره خود قرار داده بود . مکان شنای هاشمی رفسنجانی در استخر به دلیل روادید امنیتی کاخ سعدآباد انتخاب شده است .

کاخ سعدآباد

بنا به درخواست آیت الله رفسنجانی معمولا محافظین در حین شنا کردن در استخر حاضر نمی شدند . همین کافی بود که سکته هاشمی بدون اطلاع محافظین رخ بدهد . 

پس از مطلع شدن محافظین پیکر هاشمی را بی هوش از آب بیرون کشیدند . طی تماسهای تلفنی با اورژانس بیمارستان تجریش تیم پزشکی تمام توصیه های لازم را به محافظین دادند . اما متاسفانه هیچ کدام از این توصیه ها کارساز نبود .

ماجرای سکته هاشمی حین شنا کردن در استخر + جزئیات کامل

نکته مبهم اینجاست که آیا هاشمی رفسنجانی در حین شنا کردن سکته کرده است ؟ در واقع اگر در حین شنا کردن حمله قلبی رخ داده و از هوش رفته اند احتمال خفگی در آب بسیار زیاد است . چراکه بیشتر خبرگزاریها علت مرگ هاشمی رفسنجانی سکته و انسداد راه تنفسی اعلام کردند . 

به هر حال این اتفاق تلخ رخ داده است و با تمام حواشی جنجالی زندگی شخصی هاشمی دغدغه مردم سالاری ایشان قابل تقدیر است .

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجید:

    پر خوری قبل از استخر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.