جزوه ۲۰۰ صفحه ای از دروغ و تهمت های جبهه پایداری علیه نیروهای انقلاب را منتشر می کنیم

مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با مهر گفت: از مرداد سال گذشته تا هفته آخر مهر ماه تمام تخریب ها، تهمت ها و دروغ هایی که گروه پایداری علیه سایر نیروهای انقلاب  در رسانه ها و سخنرانی هایشان منتشر ساخته اند را جمع آوری کرده ایم.
 
وی افزود: از میان این مطالب حدود ۲۰۰ صفحه مطالب تخریبی که علیه جبهه متحد و نیروهای انقلاب را منتشر ساخته اند در ۱۷ محور آماده کرده ایم که به زودی منتشر و تحویل نهادهای نظارتی خواهد شد.
 
وی افزود: برخلاف آنچه پیش از این ادعا می شد و شاید برخی هم پذیرفته بودند عدم ارتباط این گروه با دکتر احمدی نژاد بود که شواهد و قرائن نشان از جلسات منظم دو نفر اعضای شورای این گروه با شخص رییس جمهور دارد.
 
وی تاکید کرد: تحلیل محتوای دروغ ها، تهمت ها و تخریب هایی که از مواضع گروه پایداری احصاء شده نشان می دهد کاملا از جنس تخریب های جریان انحرافی است و تلاش دارند سبد رای دکتر احمدی نژاد در میان نیروهای انقلاب را حفظ کنند.
 
وی افزود: استفاده از امکانات مرکز اسناد انقلاب اسلامی و برخی نهادهای وابسته به قدرت جریان انحرافی نیز کاملا از همکاری در جهت انتشار این تخریبها حکایت دارد.
 
توانگر خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید رهبر حکیم انقلاب، امروز نیاز به وحدت و یکپارچگی داریم و توطئه های روز افزون نظام سلطه، جریان انحرافی و جریان فتنه حکایت از این دارد که نیروهای انقلاب باید بیش از گذشته به وحدت، انسجام و همگرایی بپردازند و فریب نفوذی های جریان فتنه، انحراف و اختلاس را نخورند

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.