جزییات تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد/امکان انتخاب ۱۰ رشته محل جدید

جزییات تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد/امکان انتخاب ۱۰ رشته محل جدید

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از امکان انتخاب رشته محل مجدد در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبرداد.

به گزارش دریچه خبر به نقل از ایسنا ، دکتر ناصر اقبالی با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد امسال امکان انتخاب رشته محل مجدد برای قبول نشدگان در مرحله تکمیل ظرفیت فراهم شده است، اظهار کرد: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پذیرفته نشده‌اند می‌توانند در مجموعه امتحانی که شرکت کرده‌اند مجددا رشته محل انتخاب کنند.

وی افزود: از آنجایی که در آزمون کارشناسی ارشد امسال داوطلبان در یک مجموعه امتحانی شرکت کرده‌اند در صورتی که قبول نشده باشند می‌توانند گرایش‌های رشته امتحانی خود را که در مجموعه امتحانی قرار دارد، انتخاب کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد ادامه داد: رشته محل‌هایی که در مرحله تکمیل ظرفیت اعلام می‌شود متشکل از برخی رشته محل‌های پردیس‌های علوم تحقیقات، رشته محل‌هایی جدید التاسیس و رشته محل‌هایی است که در مرحله ثبت‌نام پذیرفته شدگان اولیه تکمیل نشده بود.

اقبالی با اشاره به امکان انتخاب ۱۰ رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت برای قبول نشدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به ایسنا گفت: برای کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد امسال قبول نشده‌اند امکان این انتخاب فراهم شده است.

رییس مرکز آزمون تاکید کرد: زمان انتخاب رشته محل مجدد در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.