جزییات بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن کریم دانشجویان/آغاز مرحله دانشگاهی از نیمه دوم بهمن

۱۶ام بهمن ،

33-243.jpg

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر جلیل دارا افزود: برگزاری مسابقات حفظ، تلاوت و مفاهیم قرآن کریم دانشجویان از جمله برنامه‌های دیرپایی است که در حوزه ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش دانشجویان با کلام انسان‌ساز الهی و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن در محیط دانشگاهی همواره مورد اهتمام مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها بوده است.

وی افزود: آیین نامه بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان پس از تدوین به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی ابلاغ شده است و این مسابقات ویژه دانشجویان در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: براساس آیین نامه، زمان برگزاری مرحله دانشگاهی نیمه دوم بهمن ماه اعلام شده است که بر این اساس دانشگاه ها می توانند مسابقات خود را در هفته اول اسفند ماه نیز برگزار نمایند منوط به اینکه نتایج را تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه مسابقات ارسال نمایند.

دکتر دارا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات علاوه بر دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه های غیر انتفاعی و غیر دولتی که مجوز دریافت سرانه فرهنگی دارند و نیز دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور شرکت خواهند نمود.

وی در پایان افزود: این دوره از مسابقات در ۵ بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می‌گردد و دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.quranmsrt.ir مراجعه نمائید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.