جزییات ساخت مسکن ویژه در تهران

معاون عمرانی استانداری تهران «حداقل ۱۰ سال سکونت در تهران» و «استفاده نکردن از مسکن، زمین یا وام مسکن دولتی» را دو شرط دریافت مسکن ویژه برای متقاضیان اعلام کرد.

فارس: محمدرضا محمودی معاون استاندار تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: به جز تهرانسر، تهران پارس و حکیمیه، مطالعات احداث مسکن ویژه در مناطق دیگری از تهران از جمله شمال غرب و جنوب غرب تهران آغاز شده است.

محمودی گفت: به نظر می‌رسد با عرضه زیاد مسکن، قیمت اجاره‌بها و زمین تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد که در این راستا احداث واحدهای ویژه مسکن در شهر تهران آغاز شده و علاوه بر تهرانسر، تهران‌پارس و حکیمیه، مناطق شمال غرب و جنوب غرب در دست مطالعه است. اما اولین منطقه برای ساخت مسکن ویژه پروژه ۱۰ هزار واحدی تهرانسر خواهد بود.

او با هشدار نسبت به سوءاستفاده‌های احتمالی در ثبت‌نام مسکن ویژه افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه ثبت‌نامی برای مسکن ویژه در تهران نداریم، هر کس اعلام می‌کند برای پیش فروش این مسکن‌ها ثبت‌نام می‌کند کذب محض است؛ شهروندان هوشیار باشند و مبلغی را برای ثبت نام در مسکن ویژه پرداخت نکنند؛ شرایط ثبت‌نام بعدا اعلام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: این مسکن‌ها به افرادی داده می‌شود که حداقل ۱۰ سال در تهران سکونت داشته باشد و مسکن، زمین یا وام مسکن از دولت دریافت نکرده باشد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.