جزییات سیستم تازه پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

مدیر فروش ایران‌خودرو درباره سیستم تازه پیش فروش این شرکت گفت: در حال حاضر پژو پارس را با شرایط تازه پیش‌فروش عرضه می‌کنیم و تلاش ما در استقرار سیستم این است که نگرانی مردم را از افزایش مداوم قیمت خودروها در ماه‌های آینده برطرف کنیم.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  خوشبختانه در حال حاضر فروش همه محصولات ایران‌خودرو در وضعیت باز قرار دارد و سعی نمودیم که با اعمال یک سهمیه‌بندی تازه و ارایه‌ی طرح هر کد ملی، یک خودرو، از بروز بازار سیاه خودرو جلوگیری کنیم.

در این سیستم تازه فروش، خودروها در اختیار دلالان قرار نمی‌گیرد، امکان خرید عمده را متوقف نموده‌ایم و به نوعی همه‌ی تلاش ایران‌خودرو این است که با توجه به وضعیت فعلی بازار بتواند محصول را به دست مصرف‌کننده نهایی برساند و دلالی‌ها را کاهش دهد.

یش‌فروش‌های سیستم تازه در ایران‌خودرو با قیمت قطعی خواهند بود، به این ترتیب خریداران می‌توانند هنگام پیش‌فروش اطمینان داشته باشند که قیمت محصولی که می‌خرند تغییر نخواهد نمود و حتی اگر قیمت هم تغییر کند تاثیری روی خودروی خریداری شده توسط آنها نخواهد داشت. به این ترتیب هم در بازار آرامش به وجود می‌آید و هم مردم مطمئن می‌شوند که خودروساز به دنبال افزایش قیمت نمی باش.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.