جزییات نقل و انتقال دانشجویان در سال جاری

۲۷فروردین۱۳،

خبرگزاری مهر: مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از جزئیات نقل و انتقال دانشجویان در سال جاری خبر داد و به زمانهای مهم ثبت درخواستها اشاره کرد.

محمد حسن یوسفی در خصوص زمان آغاز ثبت درخواست دانشجویان متقاضی مهمانی و نقل و انتقال، گفت: دانشجویان متقاضی مهمانی، مهمانی دائم یا انتقال می توانند برای ثبت درخواست خود طی روزهای ۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه خدمات آموزشی اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت درخواستهای میهمانی در سامانه برای سال تحصیلی آینده یعنی ۹۳-۹۲ صورت می گیرد.

مدیر کل دانشجویان داخل با تاکید بر ارسال تمام درخواستها از طریق سامانه خدمات آموزشی، گفت: به دانشجویان تاکید می گردد درخواستهای مهمانی خود را از طریق سامانه خدمات آموزشی ارسال کنند و تنها آن دسته از درخواست هایی که دارای شرایط موارد خاص و ویژه مرتبط با آیین نامه موارد خاص دانشگاهها است، به صورت دستی و از طریق شورای بررسی موارد خاص دانشگاهها مورد تصمیم گیری قرار می گیرد.

به گفته یوسفی پس از اتمام مدت زمان ثبت درخواستها از سوی دانشجویان، دانشگاههای مبدا از ۱ خرداد تا ۱۵ تیرماه مهلت اظهار نظر و دانشگاههای مقصد از ۱۵ تیرماه تا پایان مردادماه مهلت بررسی دارند.

این مقام مسئول سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: تاکید می گردد دانشجویان از این فرصت در نظر گرفته شده با برنامه ریزی مناسب حداکثر استفاده را ببرند چون این اقدام یک بار در سال اتفاق می افتد و در صورت عدم تمدید سامانه خدمات آموزشی، دانشجویان با مشکل مواجه نشوند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.