جزییات نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا به مناسبت آغاز تحصیلی جدید

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی از راه اندازی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا به مناسبت آغاز تحصیلی جدید خبرداد و گفت: این نمایشگاهها در ۴۰۰ نقطه از استانهای مختلف سراسر کشور برپا خواهد شد.
به ‌گزارش خبرآنلاین « حسن رادمرد»، در نشست خبری با خبرنگاران؛ با اشاره به برپایی همه ساله نمایشگاههای فروش پاییزه در ایام بازگشایی مدارس افزود: این نمایشگاهها با همکاری تشکل‌ها،‌انجمن ها و اتحادیه های صنفی با تحت پوشش قراردادن ۳۵ هزار غرف نمایشگاهی از امروز در تهران و در استانهای دیگر نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به محصولات عرضه شده دراین نمایشگاهها تصریح کرد: کیف و کفش‌،‌پوشاک،‌ لوازم التحریر و نوشت افزار همچنین اقلام پرتقاضا و کالاهای اساسی نظیر روغن، برنج،‌ گوشت مرغ و گوشت قرمز و انواع شوینده ها نیز از دیگر محصولاتی است که عرضه می‌شود.
رادمرد درادامه با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای در دسترس بودن امکانات نمایشگاهی و رفاهی با دستگاهاههای مرتبط انجام شده است افزود: در تلاشیم تا بتوانیم این نمایشگاه را به نحو مطلوب و در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان بر پا کنیم.
وی تعادل قیمتی بین عرضه و تقاضا را در نمایشگاه امسال مورد اشاره قرار داد و گفت: برای برقراری تعادل هرچه بیشتر بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کالاها به صورت مستقیم و بدون واسطه دراین نمایشگاهها عرضه می‌شود که این مهم در قیمت محصولات و جلوگیری از افزایش قیمت به دلیل کنترل و بازرسی تاثیرگذار خواهد بود.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت،‌معدن و تجارت همچنین از برپایی فروش های فوق العاده اصناف نیز خبرداد و گفت: با تعاملات انجام شده با اتحادیه های صنفی، فروش فوق العاده اصناف نیز در این ایام در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.