جزییات پذیرش آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۵اردیبهشت،

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود، گفت: تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته‌های مختلف این آزمون نیز از اول خردادماه به تدریج بر روی پایگاه اینترنتی www.azmoon.net قرار می‌گیرد.

ممتازنیوز: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود، گفت: تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته‌های مختلف این آزمون نیز از اول خردادماه به تدریج بر روی پایگاه اینترنتی www.azmoon.net قرار می‌گیرد.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری این دانشگاه از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.com برای دریافت کارنامه اولیه اقدام کنند.

وی افزود: تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته‌های مختلف نیز از اول خردادماه به تدریج بر روی پایگاه اینترنتی www.azmoon.net قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند از زمان، محل و جزئیات مصاحبه خود مطلع شوند، لذا به پذیرفته‌شدگان این مرحله پیشنهاد می‌شود در تاریخ معین به این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند تا در موعد مقرر برای مصاحبه حاضر شوند.

مشاور ریاست دانشگاه در رابطه با ظرفیت پذیرش امسال خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۸۰۰ نفر در دوره با آزمون و ۴۰۰ نفر در دوره بدون آزمون پذیرش می‌شوند که حاکی از رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال قبل است.

وی در رابطه با نحوه ارزشیابی این دوره افزود: در آزمون دکتری تخصصی امسال ۷۵ درصد آزمون کتبی و ۲۵ درصد امتیاز برای مصاحبه در نظر گرفته شده است.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج قطعی گفت:‌ زمان اعلام نتایج قطعی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور ماه امسال است که از طریق روابط عمومی مرکز آزمون در موعد مقرر اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی گفت: چنانچه داوطلبان در رابطه با این آزمون با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net با کارشناسان مرکز آزمون ارتباط برقرار کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

خبرگزاری فارس


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.