جستجوگر Bing مایکروسافت جای گوگل را می گیرد

در نسخه ی آخر کیندل فایر به جای استفاده از جستجوگر گوگل به عنوان جستجوگر پیش فرض از Bing مایکروسافت استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ این بار آمازون ضربه ی محکمی را به گوگل وارد کرده و به جای استفاده از جستجوگر این شرکت از جستجوگر مایکروسافت به نام بینگ استفاده کرده است .
البته امکان تغییر وضعیت برای کاربران و جایزین کردن گوگل به جای بینگ نیز وجود دارد ، در واقع در نسخه ی آخر کیندل فایر به صورت پیش فرض جستجوگر Bing برای کاربران انتخاب شده است و این پیروزی مهمی برای مایکروسافت به حساب می آید .

باید این موضوع را در نظر گرفت که تبلت کیندل فایر آموزون دارای صفحه نمایش HD دارد و با قیمت تهاجمی خود قرار است بازار اروپا و آمریا را تسخیر کند .

 آمازون همواره در ارائه ی تبلت ها ی پر قدرت و کم قیمت پیش رو بوده و به همین خاطر استفاده نکردن از جستجوگر گوگل به صورت پیش فرض در تبلت های خود تا این حد به چشم می آید .   

حال باید در طی دو ماه آینده منتظر بود دید که آیا مایکروسافت از فرصت جدید به وجود آمده برایش به خوبی استفاده می کند یا نه .

آیا به اندازه کافی Bing موفق عمل می کند که سایر سازندگان سخت افزار بلاخص تبلت را به استفاده از این موتور جستجو ترغیب کند یا بازهم جایگاه امروزی خود را از دست می دهد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.