جشنواره تئاتر فجر باید در قد و قواره پیشینه رادیو تبلیغات کند

۱۵ام بهمن ،

گفت و گوی هنرآنلاین با برگزیده بازیگری رادیو تئاتر فجر:

برگزیده بازیگری مرد رادیو تئاتر فجر: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باید در عرصه رادیو رونق پیدا کرده و از جنبه تبلیغات جشنواره در قد و قواره پیشینه رادیو عمل کند.

بیوک میرزایی که با نمایش رادیویی “جلد اول چاپ آخر” برگزیده بازیگری مرد رادیو تئاتر سی و یکیمن جشنواره تئاتر فجر شد در گفت و گو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: امیدوارم ارزشگذاری و بهایی که باید به هنرمندان فعال در عرصه رادیو تئاتر داده شود را در دوره های بعدی جشنواره بیش از پیش شاهد باشیم .

این هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باید در عرصه رادیو رونق پیدا کرده و از جنبه تبلیغات جشنواره در قد و قواره پیشینه رادیو عمل کند.

میرزایی با اشاره به لزوم معرفی و بازتاب بیشتر بخش رادیو نمایش در تمام ایام سال تصریح کرد: لازم است جلسات پژوهش و کارگاه آموزشی برای هنرمندان و مخاطبان برگزار شود تا همگان به تفاوت میان تئاتر صحنه ای و رادیویی پی برده و علاقه مندان ترغیب به فعالیت در این عرصه شوند.

بازیگر نمایش رادیویی “جلد اول چاپ آخر” در جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: رادیو تئاتر به نسبت تئاتر صحنه ای نوپا است و بیشتر مخاطبان این بخش در جشنواره را دانشجویان تشکیل می دادند. البته سالن استاد انتظامی نسبت به پژوهشکده جهاددانشگاهی از نظر جذب مخاطب در سال های قبل با اقبال بیشتری مواجه بود اما امسال هم ارزیابی من از میزان استقبال مطلوب بوده است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.