جشنواره فیلم کوتاه متعلق به افراد خاص است

در آستانه برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛

جشنواره فیلم کوتاه مختص به افراد خاص بوده و افراد عام در آن حضور نداشته و باید در این خصوص اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد.

بهرام جوانرودی مدرس نرم افزارهای گرافیک، مدیر تولید و کارگردان فنی انیمیشن و عضو هیئت انتخاب بخش پویانمایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره فیلم کوتاه تنها جایگاهی است که جوانان می‌توانند با یکدیگر آشنا شده و آثارشان را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی مفید بوده و به نظر من جشنواره فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر معتبرتر است.
این مدرس در خصوص تبلیغات این جشنواره اظهار داشت: امیدوارم در خصوص جشنواره فیلم کوتاه تبلیغات وسیعتری صورت بگیرد زیرا این جشنواره مختص به افراد خاص بوده و افراد عام در آن حضور ندارند و باید در این خصوص اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد.
جوانرودی تصریح کرد: امسال آثار نسبت به سال های قبل خیلی بهتر شده و از نظر کیفیت و مفاهیم زیبا و عمیق پرداخته شده است.
عضو هیئت انتخاب بخش پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه در خصوص معیار انتخاب آثار افزود: کیفیت بهتر اجرای دقیق تر، مفاهیم متفاوت از جمله معیارهای انتخاب آثار برتر در جشنواره فیلم کوتاه است.
وی ادامه داد: در همه جشنواره ها آثار را براساس چند موضوع انتخاب می‌کنند که می‌ توان به پرداخت مفاهیم، نحوه اجرا، کیفیت ‌آثار، تدوین و گرافیک اشاره کرد.
جوانمرودی افزود: البته من همیشه در همه آثار فیلمسازان جوان شهرستانی با نگاه به کم بودن امکانات آنها آثارشان را بررسی می‌کنم.
وی در خصوص استقبال فیلمسازان از این جشنواره خاطرنشان کرد: استقبال فیلمسازان نسبت به سال گذشته در بخش پویانمایی ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته و هر سال آثار بیشتری به این جشنواره ارسال می شود.
گفتنی است بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران از ۱۰ تا ۱۶ مهر در تهران برگزار خواهد شد./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.