جشنواره فیلم مقاومت دوشنبه آغاز می‌شود / افتتاح دو سالن سینمایی در کرمان

به گزارش روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، اجرای موسیقی قره‌باغی و امیر تاجیک در مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از جمله برنامه‌های این آئین افتتاحیه است.

 

این مراسم با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل نجار استاندار کرمان، هنرمندان سینمای کشور، مسئولان و مدیران ارشد استان کرمان، نمایندگان رسانه‌های گروهی و خبرنگاران بعد از اذان مغرب و عشاء در تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان آغاز خواهد شد.

 

گزارش محمد خزاعی دبیر جشنواره از روند برگزاری این دوره جشنواره، سخنرانی استاندار کرمان و سخنرانی وزیر ارشاد از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

 

در این مراسم جوایز برترین های بخش عکس، بخش قلم طلایی، بخش فیلم‌های کوتاه، بخش مستند، سینمایی ویدیوئی اهدا خواهد شد.

 

بزرگداشت قاسم بخشی از مستندسازان عرصه دفاع مقدس نیز ازدیگر برنامه های افتتاحیه می‌باشد. این مراسم توسط محمد سلوکی اجرا و مدیریت می‌شود.

 

شهر کامیاران در کردستان به میزبانان جشنواره فیلم دفاع مقدس پیوست

کامیاران ۸۱ شهری است که که در بخش مناطق مرزی میزبان جشنواره فیلم مقاومت شده است . این شهر از دوشنبه با برنامه‌ریزی کمیته استان‌های جشنواره رسما به میزبانی جشنواره خواهد پرداخت.

 

برپایه این خبر برنامه‌های همزمانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از ۳۱ شهریور با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز شده است و تا ۷ مهر ماه ادامه می‌یابد.

 

همچنین شهر گناباد نیز به جمع میزبانان جشنواره پیوسته است. این شهر ۸۲ شهر میزبان از مناطق مرزی این رویداد سیینمایی به شمار می رود

 

اجرای زنده «هفت» از محل جشنواره فیلم مقاومت در هتل پارس کرمان  

 برنامه سینمایی «هفت» با جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان مستقر می‌شود.

 

«هفت» با مساعدت مدیریت شبکه سوم سیما همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از ۳ تا ۷ مهرماه در استان کرمان به این استان سفر می‌کند.
 

این گروه تلویزیونی با استقرار در محل برگزاری جشنواره در هتل پارس کرمان در طول روزهای برگزاری جشنواره به انعکاس رویدادهای جشنواره و تجزیه و تحلیل سینمای مقاومت و دفاع مقدس می‌پردازد. 

 

پخش زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره مقاومت شبکه تلویزیونی شما

شبکه شما به پخش زنده و مستقیم مراسم افتتاحیه و اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که قرار است طی روزهای سوم و هفتم در شهر کرمان برگزار شود خواهد پرداخت.

 

این شبکه با توجه به گستردگی و فراگیری در این دوره که در مقیاس ملی در ۸۲ منطقه مرزی در ۱۶ استان کشور برگزار می‌شود علاوه بر پخش مراسم افتتاحیه و اختتامیه به صورت روزانه خواهد پرداخت.

 

سینماهای مهتاب و آسیا شهر کرمان صبح دوشنبه افتتاح می‌شود
دو  سینمایی مهتاب و آسیا صبح فردا طی مراسمی با حضور استاندار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر جشنواره و جمعی از هنرمندان و نمایندگان رسانه‌های گروهی راس ساعت ۱۱ افتتاح می‌شود.

 

این دو سینما جزو سالن‌های فرسوده شهر کرمان بود که با حمایت سازمان سینمای کشور و مؤسسه سینماشهر و استانداری کرمان و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت مراحل بازسازی و بهسازی آن‌ها به پایان رسیده و فردا به بهر برداری می‌رسد.

 

تعویض تابلوی اکران، رنگ آمیزی کل سینما، بازسازی اساسی سرویس های بهداشتی، تعویض پرده نمایش، کف سازی سالن ها و نصب کفپوش، بازسازی سیستم‌های سرمایش و گرمایش، اصلاح درهای سالن نمایش، اصلاح سیستم برق‌رسانی و کابل‌کشی، اصلاح اساسی گیشه، بازسازی سیستم روشنایی سالن های نمایش، اصلاح نور عمومی سالن‌های ورودی، تعویض صندلی‌ها، تعویض صندلی های سالن انتظار، تعویض آکوستیک سینما، ساخت نمازخانه، کفپوش نمودن کامل سالن انتظار اصلی سینما، نصب تابلوی بزرگ نام سینما و … از جمله تغییرات این دو سالن سینمایی است.

 

 بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بازسازی سینماهای شهر کرمان صورت گرفته است.

 

 پنج سالن سینمایی شهر کرمان: مهتاب، آسیا، دو سالن شهر تماشا، سالن هتل پارس در کنار سالن‌های وحدت، برق و عماد کرمان برای اجرای برنامه‌های جشنواره و نمایش فیلم‌ها در نظر گرفته شده است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.