جشنواره فیلم کودک رویدادی مفید و ارزشمند است

جشنواره فیلم کودک رویدادی مفید و ارزشمند است

حسن هدایت؛

جشنواره فیلم کودک رویدادی مفید و ارزشمند است

حسن هدایت کارگردان سینمای کشورگفت: سینمای کودک همان قدر مهم است که کودکی هر آدمی مهم است. سینمای کودک به این دلیل که بانشاط است و در مسائل آموزشی و ارتقای فرهنگی نقش موثری دارد، سینمای جذاب و مهمی است.

تاریخ : یکشنبه ۵ شهریور ساعت ۱۷:۲۸

به گزارش هنرنیوز؛ حسن هدایت کارگردان سینمای کشور در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به تشریح اهمیت سینمای کودک پرداخت و گفت: باید فیلم‌هایی در حوزه کودک و نوجوان تولید شود که «برای کودکان» باشد نه «درباره کودکان»؛ فیلم‌هایی که برای کودکان در هر ژانری تولید شود، این سینما را پرنشاط می‌کند.
این فیلمساز درباره برگزاری جشنواره کودک و تاثیر آن بر روند فیلمسازی این حوزه، بیان داشت: چنانچه جشنواره‌ها جریان فیلمسازی را تقویت کنند و آن به سمت تعالی پیش ببرند، موفق خواهند بود.
هدایت تصریح کرد: سینمای کودک، سینمایی ارزشمند است. چنانچه جشنواره کودک بتواند تولید فیلم را در این حوزه تقویت کند شاهد جریانی مفید و ارزشمند خواهیم بود.
هدایت در پایان تاکید کرد: اگر ما بتوانیم جشنواره را در یک شهر به طور ثابت برگزار کنیم، شهرهای ایران را شاخص کرده و می‌توانیم آن‌ها را در سطح جهان از نظر فرهنگی بشناسانیم.
بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

یکشنبه ۰۵ شهریور ساعت ۱۲:۲۷

کد خبر: ۴۵۴۱۵

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.