جشنواره قنوت انتظار در ۲۲ بوستان تهران

جام جم آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان با هدف غنی سازی اوقات فرغت شهروندان جشنواره فرهنگی ، تفریحی و ورزشی قنوت انتظار در ۲۲ بوستان پایتخت برگزار می شود.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های فرهنگی و ورزشی منطقه ۵ با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در توجه به اخلاق و فرهنگ شهروندی، گفت: توجه به رفتار واخلاق شهروندی از جمله شاخص های شهر توسعه یافته است و امروز مدیریت شهری به دنبال دغدغه شهروندان درخصوص مسائل اخلاقی و فرهنگ شهروندی توسعه و برنامه ریزی در مسائل اجتماعی ، هنر و ورزش را مورد توجه ویژه قرار داده است.

وی افزود: غنی ساز ی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان یکی از دغدغه های خانواده ها در ایام تابستان است که در همین راستا مدیریت شهری جشنوراه های متعددی تحت عنوان شکوفا، تسنیم، پوریا، مشکات و… با مشارکت شهروندان در سطح محلات شهر برگزار می کند.

محمدهادی ایازی همچنین به برگزاری جشنواره تفریحی، ورزشی و فرهنگی «قنوت انتظار» در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال شهروندان از این جشنواره در تابستان سال ۹۰ این جشنواره همزمان با ایام تابستان در ۲۲ بوستان بزرگ تهران برگزارمی شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: با توجه به توسعه فضاهای فرهنگی محلات برنامه های گسترده فرهنگی ، آموزشی با مشارکت مدیران محلات در ایام تابستان برای شهروندان تهرانی اجرا می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.