جشنواره مردمی “عمار” در مسیر جهانی شدن گام بر می‌دارد

۹ م دیماه ،

جشنواره مردمی “عمار” با توجه به فضای مردمی و برخورداری از آثار با کیفیت برای جهانی شدن مسیر همواری دارد.

فرهاد عظیما، کارگردان انیمیشن “نبرد خلیج فارس” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جشنواره عمار و مردمی بودن آن گفت: فضای جشنواره به شکلی است که مردمی بودن آن را نشان می دهد با وجود مشکلات، محسنات زیادی دارد.
 
وی ادامه داد: در یک نگاه کلی می توان اذعان داشت که جشنواره عمار پیشرفت بسیاری داشته است و به لحاظ مردمی بودن مسیر را برای جهانی شدن هموار می کند.
 
عظیما در خصوص کیفیت آثار ارسالی به جشنواره عنوان کرد: در چند سال قبل به دلیل کم توجهی مدیران و عدم خودباوری از سوی مدیران، مستندات و انیمشن ها با مشکل خلع موضوعی روبه رو بودند اما اکنون شاهد آثاری هستیم که تصور ساخت آن ها در ایران غیرممکن بود.
 
وی تاکید کرد: جشنواره عمار با توجه به ماهیت درست در برگزاری و نبود باند بازی ها می تواند با برداشتن گام های محکم برای منفعت فرهنگی پرفایده باشد.
 
عظیما در خصوص نبرد خلیج فارس اظهار داشت: این انیمیشن توانسته هفت جایزه استانی را دریافت کند و در صورت برگزیده شدن در جشنواره عمار، هشتمین جایزه خود را دریافت خواهد کرد.
 
وی در پایان به امکانات محدود در تولیدات مستند و انیمیشن خاطرنشان کرد: انیمیشن نبرد خلیج فارس سه سال پیش با امکانات محدود ساخته شد انیمیشنی نیز با موضوع شهدای هسته ای، نبرد ایران در مقابل اسرائیل و جنگ آخر زمان و آزادی قدس در حال تولید است که نسبت به کار قبلی کیفیت بالاتری خواهد داشت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.