جشنواره موسیقی فجر فردا با حضور مسئولین به ایستگاه پایانی می‌رسد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

طراحی کیانوش غریب‌پور برای اختتامیه بیست و نهمین حشنواره موسیقی فجر

بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر فردا پنج شنبه با حضور مسئولین به ایستگاه پایانی خود می‌رسد و برگزیدگان آن در مراسمی در تالار وحدت معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از ۲۴ بهمن آغاز شد که اختتامیه این جشنواره فردا با حضور علی مرادخانی و مسئولین برگزار می‌شود.

این جشنواره که در بخش‌های همچون نسل دیگر، بین‌الملل، استعدادهای درخشان، رقابتی، بانوان، کودک و پاپ برگزار شد، فردا پنج شنبه اول اسفندماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه در تالار وحدت برگزار خواهد شد و در این مراسم که با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی، حسن ریاحی دبیر بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر و جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود؛ از سالها فعالیت موسیقیایی فریماه قوام صدری و اردوان کامکار تجلیل می‌شود.

همچنین در این مراسم برگزیدگان بخش‌های رقابتی از جمله موسیقی کلاسیک ایرانی، موسیقی کلاسیک غیر‌ایرانی، پایان‌نامه، آواز جمعی و آهنگسازی معرفی می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ طراحی صحنه این مراسم به عهده کیانوش غریب‌پور بوده است و علاوه بر سخنرانی مسئولین موسیقی کشور و اهدای جوایز اجرای قطعاتی موسیقی نیز تدارک دیده شده است.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.